Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen gynen vastaanotolle et mennyt toista kertaa?

Vierailija
13.09.2019 |

Entä millaisen vastaanotolle et mene ensimmäistäkään kertaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gyne saarnasi minulle vihaisena miten lapset pitää tehdä nuorena, olin siis lapseton ja liian vanha hänen mielestään. Olin vähän yli 30.

Ei sillä, biologisessa mielessä hän oli oikeassa, mutta hieman tylyä ripittää naista, joka tuli hakemaan e-pillerireseptiä eikä suinkaan keskustelemaan perheen perustamisesta.

Yksi syy miksi minua inhottaa kaikenmaailman gynet, ehkäisyneuvolat yms. muut naisten lääkärit ja hoidot. Tuntuu että ne ovat helppoja keinoja taas kerran nöyryyttää, alistaa ja näyttää naiselle kaapin paikka. Siellä "luvan" kanssa udellaan milloin lapsen teosta ja seksikumppaneiden määrästä. Olenpa kuullut ettei kaikki haluaisi ehkäisyreseptejä lääkärin omasta mielestä liian "vanhoille" naisille edes kirjoittaa, vaan juurikin painostavat lasten tekoon. Kuvottavaa kontrollointia ja kiristystä erittäin henkilökohtaisilla ja herkillä asioilla. Eipä taida olla paikkaa missä miehet tällaisen utelun kohteeksi voisivat joutua(ei sillä että pitäisikään, kun ei naistenkaan pitäisi)

Vierailija
22/23 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppinen, vanhempi epämiellyttävä miesgyne joka väkivaltaisesti sörkkäsi sormet sinne, mitä täällä ei viitsi mainita. Ei oltu kerrottu että sinnekin tarpeettomasti sörkitään. Koen sen raiskauksena ja mies on vaarallinen tyyppi. Samoin eräs miesyleislääkäri, mutta eri asiassa. Todella sopimatonta, pitäisi lailla kieltää. Samoin kunnan laboratorio ja omalääkäri satuttavat asiakkaita osaamattomuudellaan ja muovisella levittimellä, naisgynet yksityisellä ei ole satuttanut sillä tavoin koskaan. Mihin en menisi? Miesgynelle tai kunnalle, vaikka kaikki sujuisi hyvin, se on todella kiusallista ja ahdistavaa - ei vain toimi. Ellei ole joku tilanne että muuta ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kuulla yksityiskohtaista arvostelua karvoituksestani ja sen vertailua muihin naisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan