Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ..lvetin kateellinen ystävälleni ja vertaan itseäni jatkuvasti häneen..

Vierailija
13.09.2019 |

Hän on siis poikkeuksellisen kaunis (kuulee tätä varmasti lähes päivittäin!), opiskelee alaa jolle todella vaikea päästä sisään, oma kaunis koti sekä ihana mies. Niistä matkoista/vaatteista ja muusta materiasta mitä hänellä on en edes aloita.. Kaiken tämän lisäksi hän on vielä todella mukava ja kohtelias kaikille.

Miksi jotkut saa kaiken?

Mulla taas tuore ero takana, burn out töistä ja opiskelut ei tunnu ollenkaan omalta.. Eikä mua kukaan kauniiksi kehu esim. deiteillä/baarissa jne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity niihin asioihin jotka on elämässi hyvää.. mikään ei rumenna ihmistä niin paljon kuin kateellisuus ja katkeruus.

Vierailija
2/4 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin sukulainen (serkku), joka on tällainen rouva täydellinen. Hän nauttii ja tietää itsekin olevansa täydellinen ja muiden ihailujen kohde. Koko suku puhuu tästä serkustani ja olen väsynyt kuuntelemaan hänen elämäänsä. Meidän perhe on tuiki tavallinen ja varmaan pitäisi olla onnellinen, mutta kun vertaan tähän serkkuun niin tuntuu kuin olisi kyse kuningattaresta ja piiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso svtplay:lta dokkari kodittomista. Tule sen jälkeen kommentoimaan mitä ajattelit. Hienompia ihmisiä kuin noi kadulla elävät joilla ei ole mitään on vaikeampaa löytää. Aitous ja ihmisen suuri sydän on muuta kuin materiaa ja hienoja kulisseja. Melkein itkin kun katsoin tuon ohjelman ja mietin samalla niitä kateellisia ihmisiä joita tunnen joilla on kaikkea materiaa ja muuta mutta sydämen sivistys ja tunneäly puuttuu. Eli onko niillä oikeastaan mitään? Ei mun mielestä.

Vierailija
4/4 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tiedät itsekin, miten turhaa vertailu on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi