Antti Rinne ideoi ovellekoputuspalvelua postin väelle
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7d25a321-a7f8-4d81-a307-234d0e0a5…
Lisäksi voivat hoitaa lähetystyötä jehovien puolesta
Kommentit (32)
Tuollehan nauraa jo naurismaan aidatkin. On siinä meillä varsinainen pelle pääministerinä.
Voisi ne jakaa postin kauppa-autolla ja myydä veikkauksia ja lainata kirjoja ja tehdä pikkuremontteja
Voi luoja, eikö se tajua jo lopettaa noita juttuja?
No kun se olisi niin kivaa, että hankalat asiat hoitaisi itse itsensä. Näinhän me vasemmalla ylipäänsä ajatellaan kaikesta: että jos vain jos jostain löytyisi ne tosi kivat tuhannet ihmiset, jotka ruohonjuuritasolla tekisi kaiken sen likaisen työn joka meidän vaalilupausten täyttämiseen vaadittais. Kun taika-ajattelu on se juttu, jolla me kaikki rullataan. Kun pitää olla optimistinen ja ajatella, että aina on meitä kiltimpiä ihmisiä jotka haluaa vetää taakkaa meidän puolesta. Onhan?
Tule Antti pois sieltä, siellä tehdään politiikkaa eikä ajella bussilla.
Mikäli ne menee jokun äksyn mummon ovelle koputtelemaan, sieltä voi tulla luudasta pataan.
Minä täällä, posteljooni Petshkin. Toin teille Pörriäisen!
Onkohan Anttikin lukenut Upsenskia?
Tosi hauskoja kirjoja, poika suuttui kun en pystynyt lukemaan vaan meinasin aina tukehtua nauruun.
Olen tässä hallituskuukausien aikana miettinyt, että onko Rinne järjissään. Nyt en sitä enää mieti!
Haha se säätää antidigilain ja lisäksi postilain jossa jokainen meistä on velvoitettu antamaan postin kuljetettavaksi kerta viikkoon viisi kirjettä a 8 euroa
Eikö posti voisi hoitaa myös jätehuollon?
Saako niiltä myös seksipalveluita?
Puumatar kirjoitti:
Saako niiltä myös seksipalveluita?
Jos posteljoonit lähtee seksipalveluihin, niin nuohoojat pillastuu!
Hienoa että pääministeri ideoi jonkun yksityisen firman palvelujen kehittämisiä, voisi kuitenkin koettaa keskittyä omaan työhön ja koettaa säästää vuositasolla 6mrd jostain.
Antti, mä en enää jaksa sua. Ole hyvä ja poistu. 😩
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä hallituskuukausien aikana miettinyt, että onko Rinne järjissään. Nyt en sitä enää mieti!
Antti jatkaa samaa linjaa minkä aloitti jo vaalikeskusteluissa. Ei kai kukaan odottanut että meno siitä mitenkään järkevöityisi? (Tulikohan sille joku aivovamma silloin kun oli alkuvuodesta koomassa Espanjassa?)
lisää samaa, postia postia ja postia
Tää p erseenreikä on vielä hullumpi kuin Sipilä the esinahkarukoilija.
Postimies voisi myös osallistua vauvantekotalkoisiin kun kerta käy ovilla koputtelemassa jos siellä olisi vauvakuumetta poteva nainen 😁
Kopkopkop, onkos täällä äänestetty demareita?