Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkään järkyttää miehiä

Vierailija
13.09.2019 |

iälläni ja perheeni koolla. On ihan mahtava se ilme, joka syntyy kun kerron että olen 41-vuotias ja kuuden lapsen äiti. Olen hyvässä kunnossa ja nätti naamaltani joten saan helposti juttuseuraa silloin harvoin kun olen baarissa. En etsi seuraa, mutta juttelen kaikille jotka jutuille tulee. Useimmat luulevat minua vähintään 10 vuotta nuoremmaksi kuin oikeasti olen. Kun kerron oikean ikäni, on hauskaa havainnoida, millä tekosyyllä miekkonen päättää siirtyä seuraavaan "kukkaan". Mietin vaan olenko jotenkin epäreilu tai epäinhimillinen kun nautin tämmöisestä sosiaalisesta koetilanteesta? En koskaan valehtele enkä sano heille pahasti.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt!

-miekkonen-

Vierailija
2/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sä et järkytä. Itseasiassa olisi varmaan mahtavaa seksiä sinun kanssa kun sulla on kokemusta lastenteosta ja varmasti osaat sanoa millaisessa asennossa sinua pitää naida paukuttaa kunnolla.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua sä et järkytä. Itseasiassa olisi varmaan mahtavaa seksiä sinun kanssa kun sulla on kokemusta lastenteosta ja varmasti osaat sanoa millaisessa asennossa sinua pitää naida paukuttaa kunnolla.

M35

Kiva kuulla. Meillä olisi varmasti hauska ilta yhdessä. Olen oikein hyvä petipuuhissa ja osaan tehdä miehestä (ainakin hetkellisesti) Hyvin Onnellisen. Mutta eipä näillä totuusspekseillä kelpaa kenellekään. Siksi olen päättänyt että eipä sitten ja keskityn vapaailtoinani näihin "ihmiskokeisiin".

-ap

Vierailija
4/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En järkyttyisi vaan kiihottuisin. Veisin sut ravintolaillallisen kautta hotelliin -m27

Vierailija
5/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sua harmita ettei kukaan ota sua tosissaan? Mistä luulet löytäväsi miehen joka haluaa kuuden lapsen yh-äidin vai etkö halua miestä?

Vierailija
6/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eiköhän duunata seittemäs

Vierailija
7/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö sua harmita ettei kukaan ota sua tosissaan? Mistä luulet löytäväsi miehen joka haluaa kuuden lapsen yh-äidin vai etkö halua miestä?

Ei harmita. En halua vakituista miestä, on jo sen verran kokemusta. En kuvittele, että kukaan haluaisi vakisuhteeseen kanssani vaikka kaksi lapsista on jo lentänyt kotoa. Seksisuhteen huolisin ja voisin suorastaab taata tyytyväisyyden, mutta ei kun ei.

-ap

Vierailija
8/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En järkyttyisi vaan kiihottuisin. Veisin sut ravintolaillallisen kautta hotelliin -m27

Toivottavasti törmätään joskus 😍 oot mun tyyppiä.

-ap

Vierailija
9/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako sulla saldo riittää?

Vierailija
10/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Ei. -ap

Vierailija
11/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten järkyttäminen nyt ei ole erityisen vaikeaa.

Vierailija
12/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana kun sykkii munassa ja jysähtelee palleissa päiväkotien ja lasten harrastuksissa olevat milffi-äitylit jotka hakevat lapsiaan.

Päivän kohokohta aina kun näkee hymyilevät kauniit kasvot, jotka toivottavat hyvää huomenta.

Ihanat luontaisen pehmeät rinnat ja äityiden pyöristämät kireät peput.

Näiden naisten naiseus ja seksuaalisuus ovat elämänsä keväässä.

Upeita hedelmällisyyskuningattareita joiden orgasmiherkkyys huippuluokkaa.

Tunnistan jokaisen jo pelkästä perseestä.

Vierailija
13/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kummallista tuossa on? Paitsi jos lapsilla eri isät kaikilla ja värikirjo myös niin sitten voisi vähän mietityttää.

Vierailija
14/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko ap olevansa yh tai edes miestä vailla?

Minä teen samaa. Miehet tulevat juttelemaan ja minäkin tykkään jutella joten antaa mennä. Hauskin on se kohta kun lopulta kerron oman tilanteeni ja ikäni.

Vierailija
15/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kummallista tuossa on? Paitsi jos lapsilla eri isät kaikilla ja värikirjo myös niin sitten voisi vähän mietityttää.

No kummasti se tuntuu mielihaluja laskevan, kun isken kortit pöytään. Kahdelle isälle ovat (ensimmäinen "erä" jo täysi-ikäisiä ja muuttaneet kotoa) Supisuomalaisia kaikki.

-ap

Vierailija
16/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko ap olevansa yh tai edes miestä vailla?

Minä teen samaa. Miehet tulevat juttelemaan ja minäkin tykkään jutella joten antaa mennä. Hauskin on se kohta kun lopulta kerron oman tilanteeni ja ikäni.

Juuri näin. Ihanaa kuulla, että meitä on muitakin 🌸

Vierailija
17/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla väljät paikat, en huolisi.

Vierailija
18/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla väljät paikat, en huolisi.

Et vaan niin tiedä.

Vierailija
19/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei harmita. En halua vakituista miestä, on jo sen verran kokemusta. En kuvittele, että kukaan haluaisi vakisuhteeseen kanssani vaikka kaksi lapsista on jo lentänyt kotoa. Seksisuhteen huolisin ja voisin suorastaab taata tyytyväisyyden, mutta ei kun ei.

-ap

Jokin tässä ei nyt oikein mätsää. Minä olen 48 v ja saan irtoseksiä ja fb-suhteita niin paljon kuin haluaisin. Vakipanon ei edes tarvitse tietää ikääni, saati lapsilukuani. Eihän vakipanolle esitellä jälkikasvua, eikä iälläkään ole merkitystä. Ainoastaan sänkykemiat ratkaisee.

Minulla on ollut pari vuosikausia kestävää fuckbuddya. Toinen on minua 15 v nuorempi ja toinen 4 v nuorempi. Kummallekin miehelle esittelin itseni todellisuutta nuoremmaksi ennen suhteen alkua, eikä ikäasioihin ole palattu koskaan sen jälkeen.

Vierailija
20/22 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Jokin tässä ei nyt oikein mätsää. Minä olen 48 v ja saan irtoseksiä ja fb-suhteita niin paljon kuin haluaisin. Vakipanon ei edes tarvitse tietää ikääni, saati lapsilukuani. Eihän vakipanolle esitellä jälkikasvua, eikä iälläkään ole merkitystä. Ainoastaan sänkykemiat ratkaisee.

Minulla on ollut pari vuosikausia kestävää fuckbuddya. Toinen on minua 15 v nuorempi ja toinen 4 v nuorempi. Kummallekin miehelle esittelin itseni todellisuutta nuoremmaksi ennen suhteen alkua, eikä ikäasioihin ole palattu koskaan sen jälkeen.

Se jokin mikä ei mätsää on se ettei halua valehdella toiselle ihmiselle. Ei ole niin suurta tarvetta saada k*rpää että pitäisi vääristellä asioita. Tässä on kyse ihan muusta.

-ap