Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wtc:n kanssa seurustelu?

Hemppa
13.09.2019 |

Miten voi olla seksiä jonkun rakennuksen kanssa? Mun mielikuvitus ei ny kyllä riitä...enkä haluais ajatella koko juttua. Mutta se on kyllä ehkä oudointa mitä oon kuullut, ihmetyttää. Miten kaksoistornien kanssa ylipäätään voi seurustella?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin seurustelen tornien kanssa ja ne kertoivat minulle, että ne vihaavat tätä toista muikkelia. Mitähän hän siitä tuumaa?

Vierailija
2/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurustelen mun wc.n kanssa. Ihana! 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku läppä ja media nielaisi syötin 😂

Vierailija
4/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV dokumentissa rouva Eiffel ratsasti jonkun Eiffel tornin palkin päällä. Taisi laueta.

Enemmän olisin huolissaan miehistä jotka pitää naista vain objektina.

Vierailija
5/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista yksinpuhelua tuollanen seurustelu

Vierailija
6/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika seksy emäntä.

Vierailija
7/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä sekopäitä tulee? Ja kaikenmaailman panseksuaaleja. Hyvä vitsi oli BB:stä. Mikä tulisi Tarinan ja Runon lapsen nimeksi? Novelli.

Vierailija
8/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin. Jotenkin liian friikkiä vaikka suvaitsevainen olenkin. Alkoivat seukata? Mitä se tarkoittaa?

Vierailija
9/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö tuo muija itsekään, että seukkaako hän ihan alkuperäisten tuhoutuneiden kaksoistornien kanssa, vaiko jälkeenpäin tehtyjen pienoismallien kanssa?

Vierailija
10/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi seurustella sellasen kanssa jota ei enää ole?

Vierailija
11/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin jotain telkkuohjelmaa aiheesta. Siinä oli joku nainen, joka oli rakastunut huvipuustolaitteeseen ja joku seukkas ovenkahvan kanssa.

Vierailija
12/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma, seurustelu esineen kanssa tarkoittaa sitä, että ihminen on aina oikeassa, kukaan ei väitä vastaan eikä käy vieraissa.

Vierailija
13/19 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälitti tuo hänen ystävänsä, joka sanoi dokumentissa (Rakkaani WTC) ihan suoraan olevansa rakastunut tuohon Anneen. Tuossa rikkoo vain itsensä, miehen kannattaisi luovuttaa Annen suhteen.

Kaiken kaikkiaan oli pienoismallien uittamisineen niin outoa, että menee hetki sulatellessa.

Vierailija
14/19 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras juttu oli pienoismallien pikku kylpytakit :D ❤️

Vierailija
15/19 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälitti tuo hänen ystävänsä, joka sanoi dokumentissa (Rakkaani WTC) ihan suoraan olevansa rakastunut tuohon Anneen. Tuossa rikkoo vain itsensä, miehen kannattaisi luovuttaa Annen suhteen.

Kaiken kaikkiaan oli pienoismallien uittamisineen niin outoa, että menee hetki sulatellessa.

Ylipäätään mun mielestä tuossa dokumentissa kaikkein omituisinta oli juuri tuo mies. Hän yrittää halailla ja pitää toista ihanimpana ikinä, mutta naista kiinnostaa vain sortuneet tornit. Voi kun keksisi jotain arvoistaan seuraa.

Vierailija
16/19 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seukkas ovenkahvan kanssa😮...Ai kamala, ei ehkä saisi nauraa😆...

Vierailija
17/19 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...enkä haluais ajatella koko juttua."

Miksi sitten aloitit aiheesta keskustelun?

Vierailija
18/19 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on toisaalta hyvin erikoisia asioita ja ihmisiä...

En nyt tiedä, mikä sitten on "normaalia" mutta ehkä tärkeämpää on se, ettei tee pahaa

itselleen ja toisille.

Eli jättää esim. lapset ja eläimet rauhaan.

Vierailija
19/19 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän oli jo luovuttanut, sanoi itse että tyytyy pelkkään ystävyyteen.