Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi hemmetti tein äsken salaattia itselleni

Vierailija
13.09.2019 |

Siinä ei ollut kuin jäävuorisalaattia, luumutomaatteja, ananasta ja fetaa. Olin melkein syönyt kun pöydällä lautasen vieressä pöydällä meni ohut, ehkä 5cm kastemato😱mietin vaan mistä se tuli. Jos oli esim salaatin seassa ja jos niitä oli enemmänkin siellä ja olen syönyt sellasen🤢 voiko siitä olla jotain haittaa?? Jäi kyllä loput salaatit syömättä. Voi tieten olla että matkannut muualtakin mutten äkkiä keksi että mistä muualta olis tullut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran tokkurainen isohko kärpänen salaatin seassa. Oli niitä kaupan itsepalvelusalaattibaareja. En ole sen jälkeen ostanut valmiita salaatteja. No mutta sä teitkin itse sen. Olisit varmaan huomanut sen kastemadon siinä vaiheessa kun pesit salaatinlehtiä tms.

Vierailija
2/7 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli tullut siitä jäävuorisalaatista luultavimmin. On kyllä ällöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesitkö ne vihannekset edes kun valmistit salaatin?

Vierailija
4/7 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mun painajainen :( en varmaan uskaltais syödä salaattia pitkiin aikoihin.

Vierailija
5/7 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran tokkurainen isohko kärpänen salaatin seassa. Oli niitä kaupan itsepalvelusalaattibaareja. En ole sen jälkeen ostanut valmiita salaatteja. No mutta sä teitkin itse sen. Olisit varmaan huomanut sen kastemadon siinä vaiheessa kun pesit salaatinlehtiä tms.

Iu! Ällöä, ötökkä kuin ötökkä. Niin luulis. Jos kuitenkin pesin liian huonosti😖 mistä muualta se olis keittiöön asti löytänyt. Hitsi sentää. Ja joo. Itse en uskalla noista salaattibaareista ostaa kanssa kun siellä ronkkii jos jonkinlaiset rähmäkäpälät.

ap

Vierailija
6/7 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesitkö ne vihannekset edes kun valmistit salaatin?

Pesin! Sillä ihmettelenkin. Menin just ostamaan tarpeita salaatteja varten että voin muutaman päivän syödä sitä päivän ruokana. Nyt ei kauheasti houkuttele.

ap

Vierailija
7/7 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuli salaatista. Salaattia tehdessä ei voi olla huomaamatta viiden sentin kastematoa.

Kannattaa opetella käyttämään monipuolisemmin vihanneksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi