Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ei kuormitu työstä yhtään?

Vierailija
13.09.2019 |

Saan siitä energiaa ja onnistumisen tunteita. Äärimmäisen harvoin työasiat vaivaavat vapaa-ajalla.
Olen koodari.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä rasita juuri

Palkkakin on suuri

Ei ole pomoja vahtimassa

Turhaan neuvomassa

Vierailija
2/6 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...no onpa nyt koodaamiseen liittyviä aiheita 😀....mutta en minäkään koska pidän työstäni. Odotan jo nyt maanantaita, sillä menossa on aivan mahtava projekti, jossa olen mukana ja työstäni vielä maksetaan niin hyvin ettei tarvitse kaupoissa miettiä mitä ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen puhelinvaihteessa. Mukavaa hommaa, ja pomo on järjestänyt työolosuhteet niin, että me työntekijät pysymme iloisina ja hyväntuulisina, koska se on tärkeä osa yrityksen brändiä. Pitää ponnistella, että saan lähetettyä työhakemuksia koulutukseni mukaisiin töihin :D

4/6 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuormittuisi itse työstä, mutta stressaannun ja ahdistun muista siihen vaikuttavista asioista. Työ olisi ihan mukavaa, mutta olen aika ahdistunut jatkuvien määräaikaisten pätkien ja epävarmuuden takia. Kyllä se on valitettavasti vienyt ilon työnteosta. Jos tuo puoli olisi kunnossa, en uskoisi olevani niin kuormittunut.

Vierailija
5/6 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, mukavaa on, vastuuta ei yhtään.

Vierailija
6/6 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on koodari ja tuntuu että joka toinen sen työpaikalla on burn outin takia saikulla. Ei ole helppo ala ollenkaan.

Itse työskentelen muulla alalla ja olen täysin ylikuormittunut tällä hetkellä. En enää jaksaisi. Voi kun löytyisi työ, joka ei stressaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän