Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten rakastanut mies käyttäytyy?

Vierailija
13.09.2019 |

?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoi 64km vain tunnin kahvittelun takia

Vierailija
22/36 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei vielä ole tunnustettu tunteita eikä puhuttu niistä: Menee hämilleen. Vaikea olla toimelias, kömpelöä sanoissa ja toiminnassa. Ehkä siksi vähän torjuva kun ei halua antaa huonoa kuvaa itsestään. Avulias tai vetäytyvä riippuen miten hyvin saa jännityksen kuriin. Rakastuminen on jännitystä.

Jos mies on rento ja flirtti ja silmääiskevä, niin silloin ei ole rakastunut vaan päättäväinen saamaan huomion. Ei ole jännitystä (eikä rakastumista), mutta yrittää luoda jännitystä ja ehkä saada naista rakastumaan. Huonot lähtökohdat parisuhteelle. Jotkut miehet tekevät sitä jotta saavat peilata ihastuneita katseita eivätkä välttämättä valikoi ollenkaan keneltä sitä huomiota hakevat. Nämä naiset voivat sitten olla myös varalla, jos vakisuhteessa menee huonommin.

Voiko flirtti rakastua niin että alkaa nähdä toisen muutenkin kuin saaliina?

Niin ja mitä on rakkaus ensisilmäyksellä? Vilpitön sellainen?

Entä henkinen ja eroottinen kipinöinti?

Näitä on tosi vaikea selittää. Tietää sitten kun kokee. Varmaan jokainen myös kokee vähän eri tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei vielä ole tunnustettu tunteita eikä puhuttu niistä: Menee hämilleen. Vaikea olla toimelias, kömpelöä sanoissa ja toiminnassa. Ehkä siksi vähän torjuva kun ei halua antaa huonoa kuvaa itsestään. Avulias tai vetäytyvä riippuen miten hyvin saa jännityksen kuriin. Rakastuminen on jännitystä.

Jos mies on rento ja flirtti ja silmääiskevä, niin silloin ei ole rakastunut vaan päättäväinen saamaan huomion. Ei ole jännitystä (eikä rakastumista), mutta yrittää luoda jännitystä ja ehkä saada naista rakastumaan. Huonot lähtökohdat parisuhteelle. Jotkut miehet tekevät sitä jotta saavat peilata ihastuneita katseita eivätkä välttämättä valikoi ollenkaan keneltä sitä huomiota hakevat. Nämä naiset voivat sitten olla myös varalla, jos vakisuhteessa menee huonommin.

Voiko flirtti rakastua niin että alkaa nähdä toisen muutenkin kuin saaliina?

Niin ja mitä on rakkaus ensisilmäyksellä? Vilpitön sellainen?

Entä henkinen ja eroottinen kipinöinti?

Näitä on tosi vaikea selittää. Tietää sitten kun kokee. Varmaan jokainen myös kokee vähän eri tavalla.

Olen kokenut mutten ymmärrä, tarve pukea noita jotenkin sanoiksi.

Ap

Vierailija
24/36 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aika otettu kun mies käveli pakkasessa ja lumimyräkässä luokseni noin 10 km matkan mutta niin vaan tuokin rakkaus kuihtui alle kuukaudessa.

Vierailija
25/36 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ne syö naista, kun itselle osuu aina kohdalle niitä miehiä joille samassa kaupunginosassakin on liian "kaukana" jotta jaksaisi kahvitella. Tai jos jaksaa, niin silloin tosiaan kelpaisi vain ne kuuluisat päiväkahvit..

Vierailija
26/36 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet homogeeninen massa, naiset  uniikkeja lumihiutaleita".

Jälleen kerran. Voisitteko jo lopettaa tämän perseestä olevan miesyleistämisenne? 

Vierailija
27/36 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa ettemme me miehet kykene oikeasti rakastumaan. Nainen valitaan ihan sen perusteella kuka on panettavin ja potentiaalisin ehdokas kumppaniksi, siis ainakin siksi aikaa kun hän panettaa. Toisinaan sitten kun nainen ei enää ihan niin paljon paneta voi mies kiintyä tottua häneen muutenkin, mutta kysymyksessä on enemmänkin sellainen kiintymys kuin koiraan, kaveriin tai hyvään uskollisesti palvelevaan autoon. Rakkautta esitämme koska niin kuuluu tapojen kaavojen mukaan tehdä ja koska se on naisista ihkuu. Lapsia kohtaan mies ehkä kykenee tuntemaan jonkinlaista rakkautta, mutta nekin tunteet tulevat enemmän esiin sitten mahdollsiten lastenlasten kohdalla...

Vierailija
28/36 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies ajoi liki kaksisataa kilsaa (ja vielä talvella lumituiskussa) ja ihan vaan kertap*non takia. Ei siis kerro välttämättä yhtään mitään kiinnostuksen laadusta.

Jotenkin kyllä oli yllättävää, en ikinä itse näkisi moista vaivaa pelkän seksin takia. Noin paljon ei vaan voi koskaan tehdä mieli vaikka olisi kuinka upeaa..

Vierailija
29/36 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tähän vastaisivat miehet jotka OVAT rakastuneet joskus.

Vierailija
30/36 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi, ei sellaisia ole juurihan sanoin. Ja jos niin väittävät valehtelevat saadakseen pillua. Pusi pusi pusi sulle vaan...

Vierailija
31/36 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin menen ihan jumiin kun kohtaan ihastukseni. Olen vaivaantunut ja mahdollisimman "normaali", ehkä vaikutan väliinpitämättömältä ja "kylmältä". Sitä kun jännittää niin paljon. Itse siis näin kuvaisisin kuinka minä miehenä käyttäydyn, mutta luonnekohtasia eroja varmasti on miestenkin välillä.

Vierailija
32/36 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin menen ihan jumiin kun kohtaan ihastukseni. Olen vaivaantunut ja mahdollisimman "normaali", ehkä vaikutan väliinpitämättömältä ja "kylmältä". Sitä kun jännittää niin paljon. Itse siis näin kuvaisisin kuinka minä miehenä käyttäydyn, mutta luonnekohtasia eroja varmasti on miestenkin välillä.

Juuri näin. Hyvä aloitus. Kannattaa tuoda sitä miehen "herkempää" puolta esiin naiset tykkää sellaisesta...

Vierailija
33/36 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yks mies, joka on muutaman kerran ollut rakastunut.

Muutun tavanomaista iloisemmaksi ja kohteen läsnäollessa olen (kuulemma) "hupsu", haluan tavata aina sopivan tilaisuuden tullen ja tapaamiset tahtovat aina unohtua aiottua pidemmiksi, vaikka kesken olisi vain vähäpätöinen jutustelu.

m31

Vierailija
34/36 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yks mies, joka on muutaman kerran ollut rakastunut.

Muutun tavanomaista iloisemmaksi ja kohteen läsnäollessa olen (kuulemma) "hupsu", haluan tavata aina sopivan tilaisuuden tullen ja tapaamiset tahtovat aina unohtua aiottua pidemmiksi, vaikka kesken olisi vain vähäpätöinen jutustelu.

m31

Aivan sellainen hassunhauska hupsu, tiedän miehenä nuo muuvit. Kannattaa myös nauraa naisen jutuille ja silleen katsella hieman pidempään ehhkä vähän sopimattoman pitkään ja antaa naisen ikään kuin huomata se kääntää sitten pää pois silleen ujosti...

Vierailija
35/36 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on kyllä outoja ajatuksia rakkaudesta ja rakastuneista ihmisistä. Oletteko teinejä tai viisivuotiaita?

Kun olin todella nuori niin tykkäsin tehdä tuollaisia romanttisia leikkejä mitä te täällä kertoilette. Siis kävelin naisen vuoksi vaikka 20km kaameassa pakkasessa, toin hänelle kukkia, palvelin häntä kuin prinsessaa, kannoin häntä sylissä, jne jne jne. Mutta ei tuo ole rakkautta. Tuo on vain todella iloista ja piristävää leikkiä. Hurjan mukavaa, mutta ei mitään vakavaa.

Nyt kun olen vähän vanhempi eli yli 30v niin en enää leiki, elän rauhallisesti. Ja nyt kun asiaa mietin niin en tiedä mitä rakkaus on. Mitä rakkaus teidän mielestä on??

Minulla on kyllä muutama todella läheinen ihminen, siis ystäviä, mutta en minä tiedä onko meidän välillä juurikin rakkautta. Heidän seurassaan voin käyttäytyä vapaammin kuin tuntemattomien seurassa, tietysti. Voin olla huolettomammin, rennommin, oma itseni. Eipä tuollainen täysi vapautuneisuus taida todellakaan rakkautta olla, se on ystävyyttä, siinä tuntee toisen hyvin ja voi luottaa toiseen täysin.

Eli en tiedä mitä rakkaus on, en vissiin ole koskaan rakastanut.

Vierailija
36/36 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa ettemme me miehet kykene oikeasti rakastumaan. Nainen valitaan ihan sen perusteella kuka on panettavin ja potentiaalisin ehdokas kumppaniksi, siis ainakin siksi aikaa kun hän panettaa. Toisinaan sitten kun nainen ei enää ihan niin paljon paneta voi mies kiintyä tottua häneen muutenkin, mutta kysymyksessä on enemmänkin sellainen kiintymys kuin koiraan, kaveriin tai hyvään uskollisesti palvelevaan autoon. Rakkautta esitämme koska niin kuuluu tapojen kaavojen mukaan tehdä ja koska se on naisista ihkuu. Lapsia kohtaan mies ehkä kykenee tuntemaan jonkinlaista rakkautta, mutta nekin tunteet tulevat enemmän esiin sitten mahdollsiten lastenlasten kohdalla...

Jos näin on, niin onneksi en ole mies. Kuulostaa hyvin itsekkäältä ja tunnekylmältä elämältä. En keksi mikä elämän sisältö sitten on? Se että saa räplätä jotain autoja tai muita laitteita? Täytyy myös sanoa, että jos näin olisi niin oma mieheni esittää osansa erittäin hyvin. Taidankin olla melkoinen reikä!