Nainen, voisitko seurustella 33-vuotiaan tekohampaisen miehen kanssa?
Miehellä on juuri tällaiset perinteiset irrotettavat tekohampaat, jotka voi laittaa yöksi lasiin.
Kommentit (21)
No jos mies voi seurustella viisikymppisen hampaattoman kanssa.
Riippuu siitä miehestä voisinko. Ne hampaat ei haittais jos kaikki muu natsais.
En voisi. Ex miehellä oli huonot hampaat, mustat etuhampaat ja muutenkin reikiä täynnä. Sanoin että suhde ei jatku ellei kalustoon teetä täydellistä muutosta. Meni sitten suhteen loppumisen pelosta (ja hammaslääkäripelosta) huolimatta remonttiin.
En. En uskaltaisi seurustella (entisen) narkkarin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En voisi. Ex miehellä oli huonot hampaat, mustat etuhampaat ja muutenkin reikiä täynnä. Sanoin että suhde ei jatku ellei kalustoon teetä täydellistä muutosta. Meni sitten suhteen loppumisen pelosta (ja hammaslääkäripelosta) huolimatta remonttiin.
Tuliko ex miehesi 2015 Suomeen?
Voisin, koska eihän sille ihminen itse voi mitään. On voinut mennä onnettomuudessa tai sairauden takia.
Vierailija kirjoitti:
En. En uskaltaisi seurustella (entisen) narkkarin kanssa.
Tää kullakin tuli ekana mielee
En tietysti. Sehän temppuilee niillä hampaillaan täysin sopimattomasti.
pianopettaja kirjoitti:
En tietysti. Sehän temppuilee niillä hampaillaan täysin sopimattomasti.
Täh?? Mitä temppuilee?
No miksen? 60-luvulla moinen oli arkipäivää. Äitini sai tekarit alle 20v.
Riippuu siitä, miksi hän olisi menettänyt hampaansa. Voisin haluta ainakin yrittää nähdä hänet haluttavana, jos hän olisi muuten ihmisenä ihana eli hampaat olisivat lähteneet esim. onnettomuuden seurauksena tai olisi joku sairaus tai geenitausta tms mikä on johtanut niiden lähtemiseen. Sen sijaan hoitamattomuuden takia poistetut hampaat olisivat iso turn off.
Näinkö pinnallista on meno nykyään...aika huonolta näyttää tulevaisuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Jep, 60-luvulla saatiin tekarit parhaimmillaan rippilahjaksi.
Nykyihmisen odotetaan pitävän hampaistaan paremmin huolta kuin isovanhempiensa, mutta huonoltahan tuo näyttää. Todella moni pilaa hampaansa jatkuvalla napostelulla juomilla. Hammaslääkäripslvelut ovat toki paremmat nykyään.
Eihän sille mitään voi, jos sairauden tai onnettomuuden vuoksi hampaansa menettää.
Olen lähes 60v. ja yksi hammas on poistettu. Tekarien tarpeen syy on olennainen: onko onnettomuuden tai sairauden tähden vai hoitamattomien hampaiden tähden.
Tämä on itse asiassa mielenkiintoinen asia. Jos minulta kysyttäisiin, voisiko seurustella miehen kanssa, jolla on vaikkapa jalka- tai käsiproteesi, sanoisin, että ilman muuta. Ei amputoitu raaja minua hätkähdyttäisi.
Mutta tekohampaat on eri asia. Hampaattomat ikenet on jotenkin... ei. Ehkä siksi, kun on tottunut siihen, että sellaiset on yleensä vain vauvoilla ja vanhuksilla.
Joudun kai tunnustaa olevani pinnallinen tässä asiassa. Tosin jos nyt oma mieheni jostain syystä menettäisi kaikki hampaansa ja joutuisi käyttämään tekareita, en minä häntä sen vuoksi jättäisi.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, miksi hän olisi menettänyt hampaansa. Voisin haluta ainakin yrittää nähdä hänet haluttavana, jos hän olisi muuten ihmisenä ihana eli hampaat olisivat lähteneet esim. onnettomuuden seurauksena tai olisi joku sairaus tai geenitausta tms mikä on johtanut niiden lähtemiseen. Sen sijaan hoitamattomuuden takia poistetut hampaat olisivat iso turn off.
Pystyisitkö seurustelemaan veli-nallen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Äitisi syönyt karamelli ihan huolella kun hampaat romuna jo tuossa iässä! 😁
Lätkäpelaajat usein hampaattomia mutta kelpaa misseille ja malleille 🤔
Haha sori toi ois niin koominen näky kun heräisin noin nuoren miehen kans ja se ensimmäisenä laittais hampaat vesilasista suuhun 😂😂😂😂