Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkähän tuotteet katoavat kaupanhyllyiltä, kun nykyiset vanhat kuolevat pois?

Vierailija
13.09.2019 |

Tuli mieleen, kun kassajonossa oli n. 80-vuotias muori ostamassa Kantolan keksejä. Sellaisia, missä ilmeisesti jokin murotaikinatyyppinen reunus ja vadelmasydän keskellä. Jotenkin sellaisisa mummolakeksejä :)

Ostaako tuollaisia kukaan nuorempi?

Kommentit (227)

Vierailija
221/227 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne valkoiset, jauheiset jääkarhukarkit ja Pihlajakarkit. Mummot niitä kai ostaa.

Oikeat Pihlajanmarjakarkit ovat hävinneet kaupoista jo vuosikymmeniä sitten. Ne "Pihlajanmarjakarkit" mitä viimeisen parinkymmenen vuoden aikana olen kaupoissa nähnyt, ei ole pihlajanmarjaa nähneetkään. Katsokaapa vaikka tuoteseloste.

Jos haluaa oikeita pihlajakarkkeja, pitää käydä itse etsimässä hyvän makuisia pihlajanmarjoja (joo, useimmat ovat kitkeriä. Älä poimi niistä puista.) ja poimia niitä, ja keittää itse niistä marmeladikarkkeja.

Pihlajanmarjat on happamia, ei kitkeriä. 

Vierailija
222/227 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silli,mäti,lanttu,bataatti pois heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/227 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti talkkuna ei katoa, just söin sitä aamupalaksi viilin kanssa. T.äiti 38v.

Yksi parhaimmista herkuista, josta lapsenlapsetkin pitävät kovin, on talkkunahyve. 

Vierailija
224/227 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korput? Vai ostaako niitä joku nuorempi? TAvalliset palasaippua, ehkä. Sellaiset "vihreät saunasaippuat". 

Mun teinipoika rakastaa dipata korppuja kahviin.

Mä vein töihin ison pussillisen korppuja. Hävisivät alta aika yksikön. 

Vierailija
225/227 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhla Mokka, kanelikorput ja rinkelipussit, itse viipaloitavat leivät, kahvikerma

226/227 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Keksin Vademecum suuvedelle uuden käytön. Muutama pisara löylyveteen on aivan ihanaa.

Mahtava kikka! Kiitos, menee kokeiluun! 😀

🇺🇦🇮🇱

227/227 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-purkissa olevat liharuoat, kuten nötkött-säilyke tai tölkkilihapullat kastikkeessa. Ihmettelen nyt jo, kuka näitä syö?

-Kantolan vohvelit ja Marie-keksit

-puuvillaiset tai polyesteriset aluspaidat, joissa vähän pitsiä edessä. Kukaan alle 70-vuotias ei takuulla osta näitä. 
-joku mainitsi muovipapiljotit, ääni näille. 

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän