Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin surkea esiintyjä

Vierailija
13.09.2019 |

Osaan juuri ja juuri lukea paperista ja katsoa välillä yleisöön. mutta jos minulta kysytään jatkokysymyksiä esiintymisen jälkeen niin jäädyn totaalisesti! Mieli vain tyhjenee enkä osaa vastata mitään järkevää. En osaa improvisoida esiintyessä lainkaan. Miten voisin välttää tätä jäätymistä ja oppia vastaamaan yleisön jatkokysymyksiin. Hävettää!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta saa kuvan, että et tunne asiaa, josta pidät esitystä. Perehdy kunnolla, hanki taustatietoa, ymmärrä itse asiaan liittyvät syy- ja seuraussuhteet. Kun saat itsesi vakuutettua, että esityksen pitäjänä sinä olet tilaisuudessa se, joka tietää asiasta eniten, esiintymisestä tulee helpompaa.

Vierailija
2/2 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta saa kuvan, että et tunne asiaa, josta pidät esitystä. Perehdy kunnolla, hanki taustatietoa, ymmärrä itse asiaan liittyvät syy- ja seuraussuhteet. Kun saat itsesi vakuutettua, että esityksen pitäjänä sinä olet tilaisuudessa se, joka tietää asiasta eniten, esiintymisestä tulee helpompaa.

Tuntuu että vaikka kuinka perehdyn niin silti jäädyn. Olen hieman sosiaalisesti ahdistunut. Tavallaan osaan asiani hyvin mutta en osaa pukea niitä sanoiksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla