Puutteessa
Onko muita, joiden tekee mieli useasti viikossa ja mies ei ole yhtä innostunut ja tyydytät usein yksin halusi, ja saat vain niin nautinnon??
N 45.
Kommentit (10)
Sama ongelma, puute. Näemme naisystäväni kanssa noin 2 kertaa viikossa ja aina on seksiä. Se ei vain tahdo riittää ja jatkuvat himoni häiritsevät elämääni. M42
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma, puute. Näemme naisystäväni kanssa noin 2 kertaa viikossa ja aina on seksiä. Se ei vain tahdo riittää ja jatkuvat himoni häiritsevät elämääni. M42
Moikka. Jos teillä on rakastelua pitkään ja kahtena kertaa viikossa se on minusta paljon, jos seksi kestää kymmenen minuuttia niin sitten ymmärrän se on vähän.
Koita vetää käteen, ymmärrät pointtini seksi varmaankin riittää. vai miten asiani ymmärrät. Minä olen kokenut samanasian, näin olen saanut seksiä tarpeeksi. Kohtalontoveri.
Kyllä. Sinkkuna reilu puoli vuotta jo. N33
On meitä muita, miehissäkin. Että missä päin sä vaikutat?
On täälläki.M42.Pahimmillaa 2-3viikoss omaa kivaa tekopil..
Hohoi! - täälläkin eletään puutteessa. 😣 Sitä en tiedä kuinka monta kertaa viikossa minulta saisi, kun en ole päässyt testaamaan. Mutta TOSI usein jos olisi aktiivinen kumppani. Nimim20v aviossa. M49
Täällä myös. Yllättävän usein omaa kivaa ainoastaan.
Meillä seksi loppuu siihen, kun mies tulee. Hoitelen usein sitten itseni loppuun. N
Vierailija kirjoitti:
Meillä seksi loppuu siihen, kun mies tulee. Hoitelen usein sitten itseni loppuun. N
Ei kivaa yhtää tommoi.Katsooko hän kun runkkaat itsesi lopussa.m41
Kyllä, mutta olen mies. Vaimo pitää välillä puutteessa ja pakko välillä onanoida, ette vallan hajoa. Hän meni jo nukkumaan, tekee mieli mutta herättää ei saa, paras purkaa paineet etten ala herätellä.
M47