Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitokseni kaikille veronmaksajille <3

Vierailija
12.09.2019 |

Tämä on ehkä vähän hassu aloitus, mutta olen niin kiitollinen. Ajattelin jakaa kiitostani monelle eri vaikuttamispaikalle. Verkko ja keskustelupalstat ovat yksi kanava kertoa, mitä ajattelen.

Minulla on ollut mielenterveysongelmia vuosia, ja viimeiset kaksi vuotta olen asunut kunnan maksusitoumuksella nuorten kuntoutusyksikössä. Olen saanut yhteiskunnalta niin paljon taloudellista tukea niin monessa eri muodossa, että olen aivan hämmentynyt kaikesta hyvästä, mitä olen saanut muilta ihmisiltä elämässäni. Apua, kannustusta, kuuntelevia korvia, terapiaa, lääkkeitä, kaikenlaista... Kun tälläkin foorumilla usein tulee vastaan negatiivisia kommentteja (enkä väitä ettei niillä olisi todellisuuspohjaa - kurjia kokemuksia mahtuu paljon terveydenhuoltoon ja yhteiskuntaan ylipäänsä), ajattelin kertoa hyvästä.

Kiitos, ettei minua ole jätetty yksin. Jokainen tämän aloituksen lukeva työssä käyvä ihminen on ollut omalta osaltaan tukemassa minua jaksamaan ja kuntoutumaan. En ole vielä vielä työkykyinen, mutta haluan olla! Haluan mahdollisimman pian palata nettopuolelle, muiden apua tarvitsevien kannattelua mahdollistamaan.

Ihanaa iltaa kaikille. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä vain. Kaikilla on oikeus elää, vaikkei pystyisikään siihen itsenäisesti.

Vierailija
2/4 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että apu menee oikeaan osoitteeseen. Tsemppiä elämään ja kaikkea hyvää, muista laittaa hyvä kiertämään sitten aikanaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan kaikkiaan lähes 100 t€ vuodessa veroja ja veroluonteisia maksuja. Hyvä että nyt meni hyvään tarkoitukseen. Et ole työkykyinen mutta se että haluat olla on tärkeintä. Sairauksille ei mitään voi.

Vierailija
4/4 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla että apu menee oikeaan osoitteeseen. Tsemppiä elämään ja kaikkea hyvää, muista laittaa hyvä kiertämään sitten aikanaan!

Kiitos tsempeistä! Näin ajattelin tehdä, hyvä kiertämään. :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme