Kannattaako ostaa crosstrainer
jos haluaa laihtua? Kokemuksia? Onko tullu käytettyä/tuloksia?
Kommentit (25)
Minä tykkään. Meillä on joku Tunturin (kallis) malli ja tulee käytettyä ainakin pari kertaa viikossa, vähän säistä riippuen. Älä osta mitään halpaa rimpulaa ja varmista, että kotona on sille riittävästi tilaa.
Todella usein taitavat kuntoilulaitteet jäädä keräämään yksikseen pölyä. Jos haluaa polttaa kaloreita, se onnistuu ilman kalliita apuvälineitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Todella usein taitavat kuntoilulaitteet jäädä keräämään yksikseen pölyä. Jos haluaa polttaa kaloreita, se onnistuu ilman kalliita apuvälineitäkin.
Just on selitetty syyt tässä ketjussa. Ei tykkää kylmästä ja pimeästä eikä ryhmäliikunnasta. Onko lukemisen ymmärtämisessä vikaa. Ketä se haittaa niin paljon, jos joku tykkää kuntoilla kotona? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just on selitetty syyt tässä ketjussa. Ei tykkää kylmästä ja pimeästä eikä ryhmäliikunnasta. Onko lukemisen ymmärtämisessä vikaa. Ketä se haittaa niin paljon, jos joku tykkää kuntoilla kotona? En ymmärrä.
Niin ja en ole ap, mutta itse en harkitse tätä laitetta laihtumisen vaan kunnon vuoksi. Toki muutama kilo voi pudotakin. Nilkkavamman takia ei paljoa lenkkeillä, mutta tää laite sopii mulle täydellisesti ainakin kuntosalilla.
Mikä ihmeen trolli tähänkin ketjuun tunki?!