Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ostaa crosstrainer

Vierailija
12.09.2019 |

jos haluaa laihtua? Kokemuksia? Onko tullu käytettyä/tuloksia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen trolli tähänkin ketjuun tunki?!

Vierailija
22/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään. Meillä on joku Tunturin (kallis) malli ja tulee käytettyä ainakin pari kertaa viikossa, vähän säistä riippuen. Älä osta mitään halpaa rimpulaa ja varmista, että kotona on sille riittävästi tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella usein taitavat kuntoilulaitteet jäädä keräämään yksikseen pölyä. Jos haluaa polttaa kaloreita, se onnistuu ilman kalliita apuvälineitäkin.

Vierailija
24/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella usein taitavat kuntoilulaitteet jäädä keräämään yksikseen pölyä. Jos haluaa polttaa kaloreita, se onnistuu ilman kalliita apuvälineitäkin.

Just on selitetty syyt tässä ketjussa. Ei tykkää kylmästä ja pimeästä eikä ryhmäliikunnasta. Onko lukemisen ymmärtämisessä vikaa. Ketä se haittaa niin paljon, jos joku tykkää kuntoilla kotona? En ymmärrä.

Vierailija
25/25 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just on selitetty syyt tässä ketjussa. Ei tykkää kylmästä ja pimeästä eikä ryhmäliikunnasta. Onko lukemisen ymmärtämisessä vikaa. Ketä se haittaa niin paljon, jos joku tykkää kuntoilla kotona? En ymmärrä.

Niin ja en ole ap, mutta itse en harkitse tätä laitetta laihtumisen vaan kunnon vuoksi. Toki muutama kilo voi pudotakin. Nilkkavamman takia ei paljoa lenkkeillä, mutta tää laite sopii mulle täydellisesti ainakin kuntosalilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä