Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ostaa crosstrainer

Vierailija
12.09.2019 |

jos haluaa laihtua? Kokemuksia? Onko tullu käytettyä/tuloksia?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on crosstrainer, yritin stepperiä katsella, mutta ei löytynyt. Käy kokeilemassa salilla tuleeko sillä tehtyä vai ei, sitten tiedät kannattaako sitä sun ostaa. On todella rankka kone alkuun, mutta ajan saatossa kunto nousee. Vie tilaa aika paljon.

Vierailija
2/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oot PA ja lelu on niin kallis että et voi enää ostaa ruokaa.

Olet aivan pihalla, säälin sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on crosstrainer, yritin stepperiä katsella, mutta ei löytynyt. Käy kokeilemassa salilla tuleeko sillä tehtyä vai ei, sitten tiedät kannattaako sitä sun ostaa. On todella rankka kone alkuun, mutta ajan saatossa kunto nousee. Vie tilaa aika paljon.

Salilla oon just kokeillu sitä ja oon tykännyt. Mietin vaan, että tuleeko sillä tulosta? Kuitenkin kallis hankinta. Mulla tahtoo aina syyspimeillä lopahtaa lenkkeily ja mietin jos korvaisi tuolla kävelylenkit.

Vierailija
4/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskuksista saattaa saada noita edullisesti, sellainen vois olla hyvä alkuun. Kesällä Lohjalla oli ainakin, vois olla muuallakin.

Vierailija
5/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan susta kiinni, onko siitä hyötyä vai ei.

Jos et liiku muutenkaan ja odotat että crosstrainer nurkassa itsestään laihduttaa, niin huti tulee. (Useilla nää jää vaatetelineiksi)

Itsellä oli ensin vuosia kuntopyörä jonka tilalle hommasin crosstrainerin, molemmat melkein päivittäin käytössä, viikossa 5-7h jos en ulkona lenkkeillyt.

Mä olen kokenut tuon hyväksi, koko keho saa liikettä ja pystyy hyvin itse säätelemään rasittaako enemmän ylä- vai alakehoa. Jos ei ole tottunut niin alkuun voi olla haasteellista mutta kyllä se siitä :)

Musta on myös kätevää, että sillä voi tehdä telkkaria katsellessa ja sillonkun sopii, liikunta ei jää ilmoista tai varusteiden puutteesta kiinni. Itsellä ainakin on aamukahvin jälkeen helpompi hypätä crossarin selkään kun alkaa etsiä sopivia lenkkivaatteita ja lähteä ulos.

Vierailija
6/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan susta kiinni, onko siitä hyötyä vai ei.

Jos et liiku muutenkaan ja odotat että crosstrainer nurkassa itsestään laihduttaa, niin huti tulee. (Useilla nää jää vaatetelineiksi)

Itsellä oli ensin vuosia kuntopyörä jonka tilalle hommasin crosstrainerin, molemmat melkein päivittäin käytössä, viikossa 5-7h jos en ulkona lenkkeillyt.

Mä olen kokenut tuon hyväksi, koko keho saa liikettä ja pystyy hyvin itse säätelemään rasittaako enemmän ylä- vai alakehoa. Jos ei ole tottunut niin alkuun voi olla haasteellista mutta kyllä se siitä :)

Musta on myös kätevää, että sillä voi tehdä telkkaria katsellessa ja sillonkun sopii, liikunta ei jää ilmoista tai varusteiden puutteesta kiinni. Itsellä ainakin on aamukahvin jälkeen helpompi hypätä crossarin selkään kun alkaa etsiä sopivia lenkkivaatteita ja lähteä ulos.

Just tuo houkuttaisi eniten, ettei ole säästä kiinni treeni ja sillä saisi varmaan vastuksen takia tehokkaamman treenin kuin ulkona kävelemällä. Samalla vois vaikka katella telkkua.

Vierailija
7/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista, älä osta halvinta mahdollista ja hyvä olisi jos pääset testaamaan. Mä tilasi Saksasta 500 euron Kettler Axos-mallin ja olen ollut tyytyväinen. Kannattaa katsella käytettyjäkin jos sattuisi löytymään alueeltasi. Perehdy ensin vähän vetotehoon ja katso että on säädettävä mitoillesi.

Satasen rimpuloilla ei tule muuta kun turhautuminen.

Vierailija
8/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Tuo minkälaisen tilaisi onkin sitten toinen juttu. Kiva, kun vinkkasit tuostakin! Miestä olen houkutellu ostamaan mun kanssa puoliksi.

9/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat niin osta kunnollinen...

Itse päädyin hankkiin soutulaitteen, koska lievä polvivamma ei tykkää kuntoilusta täydellä painolla.

Vierailija
10/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä. Laihtumista ei voi ostaa.

Vierailija
11/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta mitään aerobiseen kuntoiluun tarkoitettua laitetta. Aerobista on niin paljon monipuolisempaa harjoittaa liikkumalla ulkonna miten kukin tykkää. Jää laite vain nurkkaan pyörimään.

Ja laihtuminen alkaa ruokavaliosta.

Vierailija
12/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö kateeksi, kun joku halua liikkua ja laihtua? Olet itse säälittävä. Minä olen laihtunut juoksumatolla 12 kg ja kunto kasvanut kohisten.

Vierailija
13/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta mitään aerobiseen kuntoiluun tarkoitettua laitetta. Aerobista on niin paljon monipuolisempaa harjoittaa liikkumalla ulkonna miten kukin tykkää. Jää laite vain nurkkaan pyörimään.

Olisihan se kivempi liikkua ulkona mutta vihaan syksyä, pimeyttä ja sadetta. Väsyttää jne. uloslähteminen työpäivän jälkeen ei innosta. En tykkää ryhmäliikunnasta, joten arvelen, että tää vois olla mulle hyvä tapa pitää yllä kuntoa pimeänä aikana.

Vierailija
14/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tykkää treenata salilla, toiset ostaa kotiin laitteita. Kotona saa hikoilla ihan rauhassa ja jää se lähtemisenkynnys pois kokonaan.

Vierailija
15/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita osoite. Annan tilin johon voit maksaa. Erikoistarjous: 10 eur/kg. 

Vierailija
16/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita osoite. Annan tilin johon voit maksaa. Erikoistarjous: 10 eur/kg. 

Ootko vähän idiootti? Joku kateellinen läskip. rse varmaan.

Vierailija
17/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö kateeksi, kun joku halua liikkua ja laihtua? Olet itse säälittävä. Minä olen laihtunut juoksumatolla 12 kg ja kunto kasvanut kohisten.

Kiitos kysymästä, ei käy Painoni on pudonnut laihduttamatta 40 kiloa ilman yhtään vimpainta. Siis jos sähköpyörää ei lasketa.

Mutta ihan oikeasti ap säälittää. Matkaa oivallukseen taitaa olla vielä kymmeniä vuosia.

Vierailija
18/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sä oot jättänyt käyttämättä kalliita laitteita niin ei se meinaa että kaikki olis yhtä laiskoja :D

Itsellä ainakin päivittäisessä käytössä, enkä luopuis. Tuossa myös liikkuu koko keho ja vastuksen voi valita itse niin kuinka se ei olisi tehokasta ja monipuolista?

Vierailija
19/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä, ei käy Painoni on pudonnut laihduttamatta 40 kiloa ilman yhtään vimpainta. Siis jos sähköpyörää ei lasketa.

Mutta ihan oikeasti ap säälittää. Matkaa oivallukseen taitaa olla vielä kymmeniä vuosia.

Onpa upeeta kuules. Kerrotko vielä onko vaikea elää noin erinomaisena ja täydellisenä?

Vierailija
20/25 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköpyörällä ei ainakaan kunto parane. Koetko ylemmyyttä kun olet laihtunut 40 kiloa vai kävitkö leikkauksessa? Sama kai se on miten liikkuu, kunhan liikkuu. Mikä sä olet ketään liikkujaa säälimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi