Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jotenkaan osaa enää arvostaa Loiria

Vierailija
12.09.2019 |

Kun lukee noita juttuja, miten hän on elänyt. Onko muilla samoja mietteitä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt häntä kunnollisena ja menestyksekkäänä taiteilijana, nyt näen hänet vähän umpihulluna (no nuoruudenseikkailuja, kaipa sen voi antaa anteeksi). Ainakaan ei ole ollut tylsä elämä.

Vierailija
2/22 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2012 Nuoruuden seikkailuja ;-)...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiri-fanit voisivat kertoa, mikä hänessä on ollut tai on niin kiehtovaa. Itse en ole koskaan ymmärtänyt hänen hypetystään suurena taiteilijana.

Vierailija
4/22 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämän päivän aikana on katsonut noita lehtien Loiri-juttujen otsikoita, niin olen ap:n kanssa samaa mieltä, arvostukseni Loiria kohtaan laski nollan alapuolelle. Olen arvostanut häntä hyvänä näyttelijänä ja omintakeisena laulajana, mutta kun antaa suostumuksen tuollaisen kirjan kirjoittamiseen, niin en voi sille mitään, että arvostukseni laski heti. Kaikkea ei tarvitse kertoa, fiksu ei niin tee.

Vierailija
5/22 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loiri-fanit voisivat kertoa, mikä hänessä on ollut tai on niin kiehtovaa. Itse en ole koskaan ymmärtänyt hänen hypetystään suurena taiteilijana.

Jos on nähnyt Loirin teatterin lavalla, ei ihmettele. Uunot ja muut sikseen, teatterissa hän on ilmiömäinen.

Vierailija
6/22 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä arvostanut Loiria.

Vierailija
7/22 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä nyt sen arvostuksen laski?

Vierailija
8/22 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on nähnyt Loirin teatterin lavalla, ei ihmettele. Uunot ja muut sikseen, teatterissa hän on ilmiömäinen.

Kuka tahansa osaa transsuilla ja laulella tuollaisia hevonpaskalauluja.

Vierailija
9/22 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transu fani taas täällä?

Vierailija
10/22 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ymmärtänyt miehiä (tai naisia), jotka avutuvat julkisuudessa nais/mies seikkailuistaan. Ne on kahdenkeskisiä asioita ja niiden avulla julkisuuden hakeminen on tosi idioottimaista.

Vierailija
11/22 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahh, hevosenpaskalauluja:D Varmaankin kuka tahansa osaa niitä luritella mutta kellä on kanttia luritella niitä julkisesti ihan vakavalla naamalla? Tämä kantti on Loirin todellinen talentti. 

Vierailija
12/22 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan ymmärtänyt miehiä (tai naisia), jotka avutuvat julkisuudessa nais/mies seikkailuistaan. Ne on kahdenkeskisiä asioita ja niiden avulla julkisuuden hakeminen on tosi idioottimaista.

Juuri niin. Ja se on syy, miksi arvostukseni laski. Että kertoo naisseikkailuistaan, mainitsee naisten nimet tai kuvailee näitä niin, että joku tunnistaa heidät, on alhaista.

Vierailija
13/22 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso vaikka Rauta-aika ja keskustellaan sotten.

Vierailija
14/22 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sillä hyviäkin juttuja aikoinaan ja komea lauluääni (siis vetää tarkalleen nuottiin) ja tulkintakyky, mutta olisi nyt vaan jättänyt tilittämättä kaikenlaista sontaa kirjaa varten. Jotkut Uunot oli aivan kauheita, mutta musiikin puolella hän oli hyvä. Aikoinaan nauroin hulluna tuota Nauravaa kulkuria.

Olisi ollut parempi jos kirja olisi julkaistu vasta kuoleman jälkeen. Ymmärtäisin niin, että kunto ei ole enää kovin hyvä. En usko, että vuosikymmeniä enää kestää.

Nolottaa jotenkin tuollainen naissankarileima.

Vierailija
15/22 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostatte Loiria tai ette, niin hän itse ei teidän mielipiteestä piittaa paskaakaan.

Vierailija
16/22 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan enää osaa laulaa, lähinnä örisee.

Ja samaa mieltä kuin Ap, kyllä laski arvostus. Olisin mieluummin ollut tietämättä noita törkyjuttuja.

Vierailija
17/22 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oma elämänkerta. Loirilla on materiaalia mistä ammentaa. Ehkä enemmän, kuin monella muulla. Enpä ymmärrä syyttävän sormen osoittelua jonkun sänkyseikkailun takia. Kukapa meistä ei olisi seikkaillut enemmän ja vähemmän...

Täällä saattaa olla jonkin verran ihmisiä, jotka eivät ole eläneet sitä aikaa, kun uusi Uuno Turhapuro tuli ulos. Kyllä sen lähes jokainen katsoi ja Loiri varmasti oli Suomen tunnetuimpia ihmisiä. Loiri sai roolisuorituksillaan pidettyä kasassa ne elokuvat, joissa esiintyi.

Hienoa, että tekivät sen nyt, ettei tekemättä jäänyt; kirjan siis.

Vierailija
18/22 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Kun hän oli siinä itkulauluohjelmassa, ja ihmiset kyyneleet poskilla kehui kuinka koskettava ja äärimmäisen taitava tulkitsija hän on, olin ihan että wtf.

Vierailija
19/22 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä elämänkertakirjoista nousee suuri häpeä suomalaisena. Suomalaiset "vahvat naiset" ovat myös kadottaneet kaiken uskottavuutensa muka vahvoina itsellisinä naisina, oikeasti ovat toimineet  pa...opuina Suomen viihdetaivaan hermannien sänkyjen lämmittäjinä. Ihan niinkuin mitkä tahansa bändärit. Kiertäneet viihdetaiteilijalta toiselle ja sitten hehkuttavat kuinka ovat niin itsenäisiä voimanaisia. Hohhoijaa. 

Niin, nainen joka nauttii seksistä, miehistä tai peräti rakastuu ei voi olla vahva. Eihän kommentissasi ole järjen hiventäkään.

Vierailija
20/22 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso vaikka Rauta-aika ja keskustellaan sotten.

Ei kertakaikkiaan kykene. On niin surkea ohjelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä