Mikä kauppa on sinulle korvannut Anttilan?
Mulle on Anttilan korvannut Tokmanni.
Toki siellä ei ole niin hyvin saatavilla kodin tavaraa eikä DVD:itä eikä CD:itä.
Kommentit (78)
Ei voi verrata Tokmannia Anttilaan. Anttilassa oli ihan merkkivaatteita ja laadukasta kodinelektroniikkaa. Musiikki, elokuvat, tietokonepelit.
Ostan minimizer-rintaliivit nyt Citymarketista.
En ole löytänyt yhtä hyvää dvd-levyjen ostopaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kodin Ykkönen oli kanssa hyvä. Eikös se jotenkin kuulunut Anttilaan?
kodin1.com on edelleen olemassa ja toiminnassa. Vai oliko sillä jotain kivijalkakauppoja jossakin päin Suomea, joita kaipaatte?
Citymarket ja Prisma alkoi korvata mulla Anttilaa jos silloin kun Anttila oli vielä elossa.
Prismoissa on yleensä vielä melko hyvä dvd/blu-ray valikoima, Citymarketeissa jo valitettavan huono.
Prismoissa on myös laajempi pelivalikoima, esim. Xboxeilla ei Citymarketeissa ole juuri mitään tarjolla, Prismasta löytyy. Jos siis haluaa fyysisen pelilevyn koteloineen.
Anttilassa oli hyvä valikoima. Ei sellaista kauppaa ole enää. Surettaa, että koko maa on täynnä jotain Clas Ohlssoneita jonka tuotteet on surkeita. Aika pitkälle olen siirtynyt ostamaan netistä.
Vierailija kirjoitti:
Anttilassa oli hyvä valikoima. Ei sellaista kauppaa ole enää. Surettaa, että koko maa on täynnä jotain Clas Ohlssoneita jonka tuotteet on surkeita. Aika pitkälle olen siirtynyt ostamaan netistä.
Suomalaisia köyhdyttävän politiikan seurausta.
Rusta. Vaikka ei voikaan verrata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kodin Ykkönen oli kanssa hyvä. Eikös se jotenkin kuulunut Anttilaan?
kodin1.com on edelleen olemassa ja toiminnassa. Vai oliko sillä jotain kivijalkakauppoja jossakin päin Suomea, joita kaipaatte?
Kodin1 on ihan älyttömän kallis nykyään.
Amazon korvannut periaatteessa kaikki paitsi ruuat nyt tietysti ostan lähikaupasta. Varmasti nekin tilaisin Saksasta, jos se vaan onnistuisi...
Ei ole korvannut mikään tietty. Anttilan ohella sydämeen jäivät myös Tiimarin ja Seppälän kokoiset kolot. Ei ole korvaavia tilalla.
Loppuvuosina olivat uusineet vaateosaston valikoimaa ja löysin sieltä paljon tosi kivoja paitoja ja housuja. Mainitsinkin tästä silloin myyjälle ja hän kertoi, että heillä on uudistuksen myötä tuotu useita erilaisia saksalaismerkkisiä vaatteita valikoimaan. Harmittaa, että sitten tuli tämä konkurssi.
Kodin1 oli myös suosikki. Toki vastaavia tuotteita saa nytkin ERI kaupoista, mutta Kodin1:stä löytyi paljon saman katon alta.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että hyviä mattoja ei saa enää mistään.
Askosta saa. Jatkuvasti myöskin ale 50-70%.
Mutta joo, Anttila oli ihan paras.
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäinen.
Tää olis mullakin muuten, mutta lähin on 60km:n päässä =(
Tulee kyllä tilattua paljon niiden verkkokaupasta ja ens viikolla meinasin tehdä päiväretken sinne kauppaan.
Kärkkäinen.