Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä n.60-vuotiaita naisia jotka yhä harrastaa ja menee?

Vierailija
12.09.2019 |

Omanikäiset mummoutuu mutta minä vielä tanssin ja harrastan taidetta ja matkustelua. Missä muut luuraa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vasta 56, mutta ajattelin jatkaa menemistä vielä kauan.

Vierailija
2/19 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sitä vasta elääkin! 

Just tulin Lapista ja kävin vaeltamassa Saanan huipun. Parin viikon päästä Madeiralle myös vaeltamaan. Ja toki luvassa on myös viininmaistelu viinitilalla :D

Tapasin myös kesällä miehen, jonka kanssa nyt todella intohimoisessa suhteessa. Peitto pöllyää kolme kertaa vuorokaudessa. Ei tarvi enää miettiä perheen perustamista eikä yhteistä asuntolainaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeez.

Edustuskelpoisia biksuja koitan just katsella.

Tää kesä on kai ollut aikuiselämäni paras.

Syksyn matkoja tulossa...

Sokka irti - onnellisessa avioliitossa ja ikää noin 60 v.

Vierailija
4/19 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on 68 ja harrastaa ja menee. Tosin olen kyllä huomannut vauhdin hieman hidastuneen, mutta vielä se menee...

Vierailija
5/19 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on 70v ja hänellä tuntuu joskus olevan virtaa enemmän kuin mulla. Paljon harrastuksia ja matkustelisi paljon jos ei olisi omaishoitaja.

Vierailija
6/19 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini täytti keväällä 60 v ja kyllä menee ja harrastaa edelleen. Tapaa pari kolme kertaa kuussa jonkun kaverinsa, jonka kanssa käy syömässä, kahvilassa, shoppailemassa, elokuvissa, teatterissa tai mitä nyt milloinkin. Matkustelee myös mahdollisuuksien mukaan ainakin pari kertaa vuodessa isäni kanssa. Harrastuksiin kuuluu käsityöt ja erityisesti liikunta eli lenkkeilee, pyöräilee, ui, käy työpaikan kuntosalilla yms. Sellaisena ihan säännöllisenä liikuntaharrastuksena käy kerran viikossa ryhmäliikuntatunnilla zumbaamassa.

Ei se ikä aina ratkaise! Äidin äitikin on jo 81 v ja hänkin käy edelleen kerran viikossa jumpassa. Lisäksi sauvakävelee naapurinsa kanssa ja tykkää myös käydä kaupungilla kiertelemässä esim. kirppiksillä ja kahviloissa. Ja omatoimisesti itsekseen matkustaa joka kesä käymään sukulaisillamme Ranskassa.

Tuntuu usein, että ovat aktiivisempia harrastajia ja ystävien tapaajia kuin minä :D Musta on tullut aikamoinen kotihiiri, työt tuntuu vievän niin paljon aikaa ja energiaa, että vapaa-ajalla on helposti liian laiska.

N33

Vierailija
7/19 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että,pää kolmantena jalkana menossa, se on elämää. Hah,

Vierailija
8/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin lopetan kaiken menemisen kun täytän 60. Keinutuolin hommaan ja istun siinä. 70 vuotiaana makaan vuotteessa vaan.

Vierailija
9/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläiset vasta meneekin. Vähiten energiaa taitaa olla about viiskymppisillä joilla on ruuhkavuodet kesken.

Vierailija
10/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vasta 56, mutta ajattelin jatkaa menemistä vielä kauan.

Mä en usko, että se on ihan täysin valittavissa. Mun vanhemmat ovat nyt 65 ja 67, ja kyllä he jaksavat paljon vähemmän kuin ajattelivat aiemmin jaksavansa. Äiti sanoi juuri, että oli kurssikokouksessa, ja siellä he vertailivat vaivojaan ja lääkityksiään ja nauroivat niille. Älä käsitä väärin, toki toivon että sinä olet aktiivinen ja pystyt menemään, mutta vanheneminen voi myös yllättää. Vanhempieni kohdalla muutos tuli ihan parissa vuodessa, he ovat itsekin yllättyneet. Eivät vanhempani siis pelkästään kotona kökötä, mutta energiaa on yllättäen vähemmän.

Vierailija
11/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

60v, rankka flowjooga, kuntosali, taidenäyttelyt, museot, kirjallisuupiiri, ystävien kanssa kahvittelut ja muu tekeminen, pari 2-3vk matkaa ulkomaille vuodessa, ystävien ja/tai lapsen ja hänen kumppaninsa yhteiset illalliskutsut, lisäksi aktiivinen työelämä, jossa lähes viikoittain iltatilaisuuksia. Läheisimmät ystävät ovat ulkomailta, joten heidän kanssaan ollaan viikoittain puhelinyhteydessä ja tavataan pari kertaa vuodessa.

Anoppi 85v, tapaa ystäviä tai sukua lounaalla viikoittain, teatteri, lukeminen, kampaaja, kosmetologi, manikyyri, pedikyyri, hieronta säännöllisesti eli joka viikko jokin näistä. Pitää ahkerasti yhteyttä eri-ikäisiin ystäviin.

Vierailija
12/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne yhtäkään n. 60-vuotiasta, joka jo mummoutuu. Minä ja ystäväni ollaan aktiivisesti työelämässä, harrastetaan, mennään, matkustellaan.  Ja tosiaan, tuntuu että on enemmänkin aikaa ja energiaa kuin ns. ruuhkavuosissa.

Toki meidän ikäisissä monilla on vielä elossa omat vanhemmat tai toinen vanhempi, ja jos näin on, heidän hoitamiseensa saattaa mennä energiaa ja aikaa.

Vierailija
13/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskelen ja luentopäivinä istun autossa liki 3h. Viime ulkomaan reissusta on liki 10v aikaa. Taita olla ohi noi "oikeat" matkustelut.

Puutarhassa pitää joskus jotain tehdä. Lapsenlasta hoidin vähän kesällä. Virtaa ei oikein  muuhun riitä, opiskelu on sen verran vaativaa.

Vierailija
14/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä meneviä riittää. Joka päivä on jotain ohjelmaa nyt eläkeläisenä, kun työt ei enää haittaa tahtia. Tänään lähdemme ystävän kanssa neljäksi päiväksi Tukholmaan.

Vierailija
15/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-vuotiaat ovat vielä työikäisiä. Pakkohan heidän on vielä jaksaa mennä.

Vierailija
16/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon 55 ja tottakai menen, en nyt kummemmin mitään harrasta vakituisesti. Mutta siis kotimaan reissuja tulee tehtyä jonkun verran, pari kertaa vuodessa Kreikassa, jollain joulutorimatkalla ja kaupunkilomalla. Baarissakin tulee aina välillä käytyä. Toivottavasti ei mitään ihmeitä tapahdu ja vielä kuuskymppisenäkin pystyy reuhaamaan. Onneksi talouden puolesta asiat hyvin, ei tarvitse enää töissäkään käydä kuin satunnaisesti keikoilla. Jos olis vakityö niin ei varmaan niin paljoa jaksaiskaan mitään reissuja.

Vierailija
17/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on 57 ja sen kaveri 67, he yhdessä aloittivat juoksun, pyöräilyn, tanssin, soudun yms mitä ikinä mieleen tulee.

Nyt se on pyöräily, ovat 2pv aikana pyöräilleet 100km

Kyllä niissä virtaa riittää.

Vierailija
18/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menen ja harrastan. Olen kuuskymppinen menevä nainen :D Käyn tansseissa, harrastan kuorolaulua, käyn soittotunneilla, pyöräilen, matkustelen,käyn elokuvissa,teattereissa, konserteissa jne. Elän juuri nyt elämäni parasta aikaa, ehdottomasti :) Niin ja ps.minulla nuorempi rakastaja kuvioissa.

Vierailija
19/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

60+ naiset täyttävät teatteri- ja konserttisalit, harrastepiirit ja kuntotapahtumat, joogat ja tanssilavat, ravintolat ja lukupiirit, heillä on ostovoimaa. Ilman 60-70 vuotiaita moni kulttuuritapahtuma loistaisi poissaolollaan. Töiden loppuminen ja lasten aikuistuminen vapauttaa energiaa muuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän