Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnantajan kustantama lapsenhoitopalvelu

Vierailija
12.09.2019 |

Onko kenelläkään kokemusta tästä? Meillä lapsi aloittanut päivähoidon 1,5 kk sitten ja jo nyt 2 kertaa oltu flunssassa. Meillä on molemmilla sellaiset työt, että joudumme menemään töihin deadlinen takia. Minulla työnantaja kustantaa tällaisen palvelun, kun lapsi on sairas. Yritämme toki itse hoitaa ensisijaisesti, mutta mietin tätäkin vaihtoehtoa, jos tulee tiukkaa. Siksi kiinnostaisi kovasti, millaisia kokemuksia muilla on.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se maksaisi n. 50-70e päivä, joten ei mitään apua. Päivän palkka menisi sinne, jos minulla on oikeus olla hoitamassa alaikäistä lasta, niin käytän sen. Tunnen kuiten oman lapseni tarpeet paremmin. Sairaalla lapsella on oikeus olla oman vanhemman hoidettavana, ellei sitten ihan sairaalaan joudu.

Meillä pomo jaksaa muistuttaa, että pitäisi se aika sairaan lapsen kanssa etsiä hoitajaa sille. Bullshit.

Vierailija
2/2 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, pitää tutustua ehtoihin tarkemmin. Olen siinä käsityksessä, että meillä työnantaja maksaa sen kokonaan. Itsekin olen sitä mieltä, että hoidamme itse lapsemme. Nyt on vaan tilanne ollut välillä se, että molempien on pitänyt olla töissä ja sitten kiistellään, kumpi jää kotiin. Mies tietysti ajattelee automaattisesti, että hänen työnsä on tärkeämpää kuin minun. Käytännössä olen joutunut pakottamaan hänet jäämään kotiin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi