Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotko sinä keskustelukumppania silmiin?

Vierailija
11.09.2019 |

Mä en oikeastaan katso silmiin kuin lyhyitä kohteliaita vilkaisuja. Mieluiten pidän katseeni suunnattuna muualle kuten pöytään, maahan tai ulos ikkunasta. En pidä suorasta katsekontaktista ja tulen siitä hermostuneeksi.

Onko tämä epäkohteliasta ja olenko outo?

Tuli vaan mieleen kun tänään jouduin tällaisen intensiivisen tapittajan kanssa samaan kahvipöytään.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me suomalaiset ollaan jotenkin yliherkkiä ihmisiä - mullekin joku huomautti ollessani nuori, että miksi en katso koskaan silmiin.

Olin silloin vaan niin äärimmäisen ujo - nykyään kyllä katsekontaktini onkin kohteliaan viipyvästi katsahteleva, mutten pidä siitä vieläkään, ainakaan herkeämättä tuijottavista en pidä yhtään.

Vierailija
22/30 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmiin tuijotus on aggressiivinen ja dominoiva ele. En.

Yritä miettiä mitä eroa on katsomisella ja tuijottamisella. Jos et keksi eroa, niin ehkä sinun ei tarvitsekaan.

Minusta katsominen muuttuu tuijotukseksi n. 7-10 sekunnissa...

Mutta on sillä muitakin funktioita kuin dominointi. Esim. kiinnostuksen osoittaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juurikaan

mies51v

Vielä lisäisin, että lähi-idän prinseillä tuntuu olevan kumma tapa tuijottaa jopa salilla. Ärsyttävää

mies51v

Vierailija
24/30 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppaniani katson silmiin ja toivon hänen katsovan takaisin. Se on kiihottavaa.

Vierailija
25/30 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikumppaniani katson silmiin ja toivon hänen katsovan takaisin. Se on kiihottavaa.

Ei ole, häiritsee seksiä ja menee ihan tolaltaan koko ihminen

Vierailija
26/30 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa on epäkohteliasta katsoa suoraan silmiin. Ehkäpä olemme sukulaiskansa. Minäkään en katso koko aikaa, alkaa tuntua pakotetulta ja hyökkäävältä. Varsinkin miettiessäni asiaa samalla kun puhun, katse kyllä lähtee vaeltamaan. En pystyisi keskittymään jos pitäisi jokin yhtään monimutkaisempi ajatus kertoa ja samalla kytätä toisen silmiä ettei vaan olisi epäkohtelias. :D

Vierailija
27/30 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetti suomalaisia vaivaa kun ei omaa kumppaniaankaan voi katsoa silmiin? Itse rakastan silmiin katsomista ja tuo yhteenkuuluvuutta. En nyt tarkoita maanista vakavaa tuijotusta mutta sellaista lempeää ja romanttista.

Vierailija
28/30 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän katsoa vaikka kulmakarvaan. En ole kovin hyvä silti pitää katsetta kasvoissa. Katson mieluummin vaikka mihin muualle ja viime aikoina olen huomannut, että keskustelukumppanit alkavat vilkuilemaan niihin suuntiin mihin katson. Ehkä en ole ennen huomannut tai olen vain tullut entistä huonommaksi tässä!

Vierailija
29/30 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottelen silmiin pidemmin ainoastaan ihmistä, johon olen ihastunut

Vierailija
30/30 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetti suomalaisia vaivaa kun ei omaa kumppaniaankaan voi katsoa silmiin? Itse rakastan silmiin katsomista ja tuo yhteenkuuluvuutta. En nyt tarkoita maanista vakavaa tuijotusta mutta sellaista lempeää ja romanttista.

KESKUSTELUkumppania. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä