Onko muita eronneita 40+ joista tuntui avioliitossa ollessa että maailma on täynnä ihania kiinnostavia ja kiinnostuneita miehiä - eron jälkeen näitä ei enää löydy mistään :)
Kommentit (23)
Ne ihanat oli myös varattuja, mutta eivät kertoneet sitä.
Miehenä olen havainnut seuraavaa:
sormus sormessa tarkoittaa että olen hyvä saalis koska olen kelvannut jollekin toiselle naiselle. Flaksi kävisi jos siihen ryhtyisin.
Sormus poissa sormesta taas tarkoittaa juuri päinvastaista, varmaan jotain vikaa kun kukaan ei huolinut.
No ei muuta kuin feikkisormukset vasempaan nimettomaan ja taas on miehia joka sormelle....
Tutkimusten mukaan suurin osa eronneista naisista päätyy eron myötä vain huonompaan tilanteeseen, erittäin harva nai eron jälkeen enää ylemmäs. Poikkeuksia ovat kuuluisat julkkikset
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan suurin osa eronneista naisista päätyy eron myötä vain huonompaan tilanteeseen, erittäin harva nai eron jälkeen enää ylemmäs. Poikkeuksia ovat kuuluisat julkkikset
Ei tarvitse tutkia, riittää kun katsoo ympärilleen tai miettii millaisen miehen nyt naimisissa olevan nainen voisi saada
Vähän joo, mutta minä kyllä oon ollu sinkku vasta kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse tutkia, riittää kun katsoo ympärilleen tai miettii millaisen miehen nyt naimisissa olevan nainen voisi saada
Sama pätee miehiin elleivät ole rikkaita julkkiksia.
Ai mua ovat piirittäneet lähipiirini miehet eron jälkeen. Saisin nytkin useamman suoraan liitostaan, jos vain näyttäisin vihreää valoa. En halua luopua silti vapaudestani.
Vierailija kirjoitti:
Ai mua ovat piirittäneet lähipiirini miehet eron jälkeen. Saisin nytkin useamman suoraan liitostaan, jos vain näyttäisin vihreää valoa. En halua luopua silti vapaudestani.
Enpä usko.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on alemmas ja mikä ylemmäs? Minä 40+ erosin miehestä jonka kanssa hyvä elintaso, molemmilla hyvät koulutukset jne. mutta onneton liitto. Ja parin vuoden päästä erosta itkut itkettyäni löysin ikäiseni miehen joka varmaan on jollain standardeilla paremman näköinen kuin ex (en koskaan ole miettinyt ulkonäköä seurustelua aloittaessa), yhtä älykäs, huumorintajuisempi ja joka myös eronnut onnettomasta liitosta. On vähän ex miestä pidempi, olisiko sitten ylemmäs naitu? Typeriä kommentteja tuollaiset, toisilleen sopimattomat ihmiset voivat ensimmäisestä eron jälkeen itselleen paljon paremmin sopivan kumppanin jos erossa ovat jotain itsestään oppineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko.
Näin on moni mies minulle useampaan kertaan jopa selvinpäinkin lupaillut. En ole itse kiinnostunut "lennosta vaihtajista", joten en ole testannut, mitä tekisivät tositilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko.
Näin on moni mies minulle useampaan kertaan jopa selvinpäinkin lupaillut. En ole itse kiinnostunut "lennosta vaihtajista", joten en ole testannut, mitä tekisivät tositilanteessa.
Muutaman kerran haluaa seksiä, sitten oman mamman kainaloon takaisin
Vierailija kirjoitti:
Onko fantasiamaailmassasi myös yksisarvisia ja keijukaisia?
Olen elämässäni ollut rakastunut vain muutaman kerran, eikä maailma ole minkään ikäisenä tuntunut olevan "täynnä ihania kiinnostavia miehiä". Aniharva ihminen loppujen lopuksi on erityisen kiinnostava. Mutta kun minusta on helpompi elää yksin kuin huonossa suhteessa, päädyin silti eroon. Tulevaisuus sitten näyttää, tapaanko uutta kumppania vai en.
Tosin tämä aloitus on provo, jonka tarkoitus on mollata yli 40-vuotiaita naisia. Provon aloittaja on myös vastaillut itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naisvihafantasiamaailmassasi ainoita haluttavia naisia kaksikymppiset fitnesspuput?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naisvihafantasiamaailmassasi ainoita haluttavia naisia kaksikymppiset fitnesspuput?
Halutuimpia ovat ainakin ihan oikeassa maailmassa, mutta muillekin riittää ottajia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko.
Enpä usko.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen havainnut seuraavaa:
sormus sormessa tarkoittaa että olen hyvä saalis koska olen kelvannut jollekin toiselle naiselle. Flaksi kävisi jos siihen ryhtyisin.
Sormus poissa sormesta taas tarkoittaa juuri päinvastaista, varmaan jotain vikaa kun kukaan ei huolinut.
Itselle sormus on välitön turn-off. Siinähän vasta viallinen mies on jos flirttaa vihittynä.
Ei kaikki sinkut voi olla jämäpaloja, en itsekään ole. Suhteet päättyy moninaisista syistä ja jotkut nautiskelevat pitkään sinkkuelämästä ennenkuin ehkä joskus uudelleen vakiintuvat.
N37
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitko linkkejä näihin tutkimuksiin? Koskeeko myös lapsettomia naisia?
Itse tapasin pitkästä suhteesta erottuamme miehen, joka on ainakin monella ulkoisella mittarilla eksääni "ylempänä" (ärsyttää tosin käyttää tällaista terminologiaa). Persoonallisuudeltaan ei sitten kuitenkaan ollut mikään helmi, varmaan osittain johtuen juuri siitä että hänen statuksensa on hyvin korkea, ja lienee tottunut saamaan paljon anteeksi sen vuoksi. En tykännyt.
Nyt mietiskelen mitä seuraavaksi ja pitäisikö laskea rimaa. No en oikeasti sitä tule kyllä laskemaan, koska elän ihan mielelläni yksinkin. En näe mitään mieltä missään tyytymissuhteissa.
N41
Aika totuus. Valtaosa vapaista tuonikäisistä ei ole parasta A-luokkaa ja ne jotka ovat katsovat nuorempia naisia.