Kauanko teillä kestää tamponipakkaus?
Normi 20 kpl pimppipatukkapakkaus. Mulla riittä ne 3kk.
Kommentit (13)
Ei mulla 1 paketti kaksiin peräkkäisiin menkkoihin riitä, vaikka superplussia käytän. Ei nyt kuitenkaan ihan koko pakettia mene yksiin menkkoihin. Montako tamponia niissä ob:n pakkauksissa onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla 1 paketti kaksiin peräkkäisiin menkkoihin riitä, vaikka superplussia käytän. Ei nyt kuitenkaan ihan koko pakettia mene yksiin menkkoihin. Montako tamponia niissä ob:n pakkauksissa onkaan?
Kolmea eri kokoa on 16-, 32,- ja 48 kpl paketteja supereissa.
Mulla 18kpl pakkaus jotain supertamppooneja kestää yhden kuukauden.
Ei mullakaan kestä yksi tamppoonipakkaus (Tampax) menkkojen ajan. Mulla on kyllä aina ollut aika runsaat menkat ekat neljä päivää ja kestääkin vielä 7 päivää.
Saksasta ostin jotain supertamppooneja, sellainen paketti on kestänyt nyt kolme kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Mikset käytä kuukuppia?
Koska olen laiska ja tamponit on niin helpot vaihtaa kyläilessäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikset käytä kuukuppia?
En tiedä kenelle tämä oli, mutta hyvä kysymys. Kuinka pitkään voi kuukuppia pitää sellaisilla menkoilla joissa suurimman imukyvyn tamppoonia käytät noin 1 h.
Ja miten se putsataan kun tyhjennetään?
Mutta pitää perehtyä. Olisi varmaan järkevää.
5
En käytä joten kestäisi varmaan todella pitkään jos paketin ostaisin.
M21
Ainakin 2 pakettia menee menkkojen aikana. Runsaat, kivuliaat ja kestävät 7 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Superplusia ei taida olla kuin pienimpiä paketteja. 16 siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Superplusia ei taida olla kuin pienimpiä paketteja. 16 siis.
Katsoin netistä pakkauskoot.
Kestää koko elämän ajan. En tarvitse niitä.