Oletko matkustanut Barcelonassa? Onko varastettu jotain?
Barcelonassa on tilastojen mukaan eniten taskuvarkauksia Euroopassa.
Minulle palautettiin puhelin. Ihme! Kiitos Jumalalle!
Kommentit (15)
Ei mutta kerran varastettiin pyörä Keravalta.
Omaa järkeä voi käyttää, eikä jättää puhelinta vessareissun ajaksi kahvilan pöydälle niinkuin Kouvolassa, tai roikottaa käsilaukkua auki ruuhkametrossa niinkuin seinäjoen k-kaupassa.
Muutaman kerran mutta mitään ei ole varastettu ikinä
Olen ja ainut paikka missä yritettiin ( ainakaan muualla en ole huomannut). Ei onnistunut.
Euroopassa tuo on ainut paikka missä olen joutunut ryöstöyrityksen kohteeksi.
Johannesburgissa minut kyllä ryöstettiin, mutta siellä oli toki mukana feikkirahapussi. Samoin Meksiko cityssä
Kaksi kertaa olen ollut eikä mitään ole varastettu eikä kyllä missään muuallakaan.. Toki olen itse varovainen, en jätä tavaroita vahtimatta ja pidän lompakon vaatteiden alla jne.
Jostain syystä samoille ihmisille sattuu ja tapahtuu, matkustaa ne sitten mihin tahansa. Ja toisille ei koskaan missään.
Ei ole mutta muuten epämiellyttävä paikka.
Varovaisuus kannattaa kirjoitti:
Jostain syystä samoille ihmisille sattuu ja tapahtuu, matkustaa ne sitten mihin tahansa. Ja toisille ei koskaan missään.
Jep. Siksi meillä on aina tuo feikkirahapussi.
6
Melkein! Inhottavia taskuvarasryhmiä kaupittelee typeriä liinoja ja krääsää, varokaa.
Inhoan taskuvaraskulttuuri-maita.
Olen ja varastettiin. Matkustellut olen aasiaa ja amerikkaa myöten eikä missään muualla ole mitään viety.
Olen matkustanut kerran ja vaikka lampsin iltamyöhään alas Ramblasilla, niin mitään ei kuitenkaan varastettu :) Suosittelen, hieno kohde!
Olen useamman kerran eikä ole varastettu. Pidän kyllä tavaroitani aika tiukasti silmällä. Ihana kaupunki, mutta inhoan niitä varasjengejä.
Vierailija kirjoitti:
Olen matkustanut kerran ja vaikka lampsin iltamyöhään alas Ramblasilla, niin mitään ei kuitenkaan varastettu :) Suosittelen, hieno kohde!
Tarkoitin siis Las Ramblasia.
Olen ja ei ole.