Mitenn valita räppäri?
Mitkä ominaisuudet trkeimmät? Mitkä turhia? Onko neuvoja emsimmäiseksi tulisi.
Kommentit (21)
Suomlaisista Avain (Asa) oli ainakin joskus hyvä, uusi tuotanto ei niinkään. Käy kuuntelee ekoja biisejä, Punainen tiili yms.
Vain Elämää-kilpailuun osallistuminen on ykkösprioriteetti, toisena omaisuudellaan kehuminen ja sitten vielä se, että jos ajaa napeissaan autolla kaiteeseen ja pakenee paikalta ovat hyviä perusteita valinnalle....
Alota vaik isoista nimistä, Tupac, Eminem, Kendrick Lamar yms.
Kuuntele eri tyylejä, niin opit pikkuhiljaa mist tykkäät. Selaa soittolistoja.
Muista ainakin se että jos räppäri ei sano bitch, money tai sex vähintään 30 sekunnin välein, niin siitä ei oo mihinkään. Myös sanojen eri variaatiot käy.
En ymmärrä vastauksianne? Voitteko selittää kansantajuisemmin? En ymmärrä näistä oikeasti mitään.
Terv. Aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä vastauksianne? Voitteko selittää kansantajuisemmin? En ymmärrä näistä oikeasti mitään.
Terv. Aloittaja.
KUUNTELE ASAA
Hommaa itelles vähintään toi Kendrick Lamar. Räppärin hankinnassa ei kannata säästellä.
Pusha T.
Meek Mill
Xxxtentacion
Kodak Black
Tos pari isoo nimee
Mitä nämä on? Selittäkä tarkemmin. En ymmärrä mitään mistään asoista tai kendrikeistä. Mistä näiät saa? Tulee minulle ja gyttärellebi yhteisäkyttöön.
Hyviä suomalaisia räppäreitå / biisejä:
Esa Saario / Desiderata
Tapio Rautavaara / Korttipakka
Simo Salminen / Alle lujaa
Juice Leskinen / Ei elämästä selviä hengissä
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä on? Selittäkä tarkemmin. En ymmärrä mitään mistään asoista tai kendrikeistä. Mistä näiät saa? Tulee minulle ja gyttärellebi yhteisäkyttöön.
Hommaat Spotifyn yms. musiikkipalvelun ja kirjoitat hakuun Avain - Punainen tiili
Tuolta löytyy myös muita.
Gyttärellebi wtf?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaat Spotifyn yms. musiikkipalvelun ja kirjoitat hakuun Avain - Punainen tiili
Tuolta löytyy myös muita.Gyttärellebi wtf?
Siis tyttärelleni. Midyätä Spotiffy? Mikä se on edes?
Osta kallein. Se ei muuten ole räppäri, vaan häppäri.
Vierailija kirjoitti:
Osta kallein. Se ei muuten ole räppäri, vaan häppäri.
Ja siinä pitää ehdottomasti olla ATK. Tätä painotat myyjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lataa se puhelimees. Musiikin suoratoistopalvelu. Sieltä saa Asaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lataa se puhelimees. Musiikin suoratoistopalvelu. Sieltä saa Asaa.
En lataa tai tilas pujelimeen yhtään mitään. Haluan kaupasta ostaa.
Jos nyt alottaisit opettelemalla kirjoittamaan.