Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi miehen kanssa ahdistaa synnytyksen jälkeen

Vierailija
11.09.2019 |

Seksi ei ole alusta alkaenkaan toiminut parisuhteessamme täydellisesti. Minulla on esimerkiksi ollut suuria hankaluuksia saada orgasmi mieheni kanssa ja olen ollut ylipäänsä huono puhumaan omista toiveistani sängyssä. Tiedostan, että tämä on omaa syytäni, sillä en ole aktiivisesti pyytänyt/ehdottanut sellaista toimintaa, mikä saisi myös minut nauttimaan enemmän. Nyt ensimmäisen lapsemme syntymän jälkeen meillä ei ole juurikaan aikaa harrastaa seksiä, joten seksi on keskittynyt käytännössä pelkästään miehen tyydyttämiseen. Olen ahdistunut tilanteesta, enkä tiedä, miten tämän tilanteen saisi purettua, ja miten ottaisin asian puheeksi mieheni kanssa. Minäkin haluaisin vielä nauttia seksistä, vaikka olenkin äiti. Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Keräät nyt vain rohkeutes ja kerrot miehelles mitä haluat, mitä et, mistä pidät jne. Me miehet ei yleensä korjata mitään minkä emme tiedä olevan rikki. Esitän vastakysymyksen, eli imetätkö? Meillä nimittäin hommat alkoivat toimimaan sängyssä vasta imetyksen jälkeen, vaikuttaa naisen alapään limakalvoihin. Ei tietääkseni kaikilla, mutta osalla naisista

Vierailija
2/11 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi. Keräät nyt vain rohkeutes ja kerrot miehelles mitä haluat, mitä et, mistä pidät jne. Me miehet ei yleensä korjata mitään minkä emme tiedä olevan rikki. Esitän vastakysymyksen, eli imetätkö? Meillä nimittäin hommat alkoivat toimimaan sängyssä vasta imetyksen jälkeen, vaikuttaa naisen alapään limakalvoihin. Ei tietääkseni kaikilla, mutta osalla naisista

Kiitos, täytyy kerätä rohkeutta :) Aika on vaan niin kortilla, että lähinnä pikapanot vauvan nukkuessa onnistuu. Toisaalta, miksi ihmeessä näen miehen nautinnon omaani tärkeämpänä! Voisihan joskus mieskin jäädä ilman, ja keskittyä minuun sen hetken verrran, kun ehdimme... Imetän tosiaan, ja varmasti myös sillä on osuutensa tässä. Muutenkin olen niin kiinni vauvassa, ettei seksi ole päällimmäisenä mielessä. / Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tiedäthän rakas mieheni, että jos hoitaisit seksissämme myös minun tarpeita, seksiä välillämme olisi huomattavasti useammin ja olisin seksin jälkeen todellakin paljon tyytyväisempi. Jotta tähän päästäisiin, haluaisin sinun tekevän minulle näin, ..." jos ei vielä mene perille, "on kiva että sinä saat lauettua, minä kuitenkin jään ilman ja kaipaisin, ... " ja perään, "mitä sinä toivoisit seksiimme lisää?"

Mitä väsymykseen tulee, voist pyytää hoitamaan joskus vaikkapa iltapäivällä vauvaa, jotta saat päikkärit, jotta jaksat sitten myöhemmin harrastaa seksiä.

Vierailija
4/11 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"tiedäthän rakas mieheni, että jos hoitaisit seksissämme myös minun tarpeita, seksiä välillämme olisi huomattavasti useammin ja olisin seksin jälkeen todellakin paljon tyytyväisempi. Jotta tähän päästäisiin, haluaisin sinun tekevän minulle näin, ..." jos ei vielä mene perille, "on kiva että sinä saat lauettua, minä kuitenkin jään ilman ja kaipaisin, ... " ja perään, "mitä sinä toivoisit seksiimme lisää?"

Mitä väsymykseen tulee, voist pyytää hoitamaan joskus vaikkapa iltapäivällä vauvaa, jotta saat päikkärit, jotta jaksat sitten myöhemmin harrastaa seksiä.

Jotain tämän tyylistä koitan saada kakistettua ulos...Mies on hieman herkkää sorttia, joten ehkä yritän vielä hienovaraisempaa lähestymistapaa. En haluaisi loukata miestä. Aikaisemmin olen yrittänyt mainita asiasta vaivihkaan, mutta mies on kuitannut asian toteamalla/kysymällä "no, mutta nautit kuitenkin". En vain enää halua seksiä pelkästään miehen ehdoilla ja hänen tarpeidensa tyydyttämiseen keskittyen. Aiemmin mies jaksoi kyllä huomioida minuakin. Jostain syystä olen itsekin alkanut pitää miehen nautintoa omaani tärkeämpänä ja koen velvollisuudekseni tyydyttää miehen. /Ap

Vierailija
5/11 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita miehelle kirje, jos puhuminen on vaikeaa.

Vierailija
6/11 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpa sen, että jos vain mies saa kunnolla, siitä jää pikkuhiljaa harmitusta sun mieleen. Epäreiluus jäytää ja alkaa tuntumaan, ettei toinen arvosta ja rakasta. Että rakkaudella sanon, yritä tuoda tätä puolta esille miehellesi.

Vierailija
7/11 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain tämän tyylistä koitan saada kakistettua ulos...Mies on hieman herkkää sorttia, joten ehkä yritän vielä hienovaraisempaa lähestymistapaa. En haluaisi loukata miestä. Aikaisemmin olen yrittänyt mainita asiasta vaivihkaan, mutta mies on kuitannut asian toteamalla/kysymällä "no, mutta nautit kuitenkin". En vain enää halua seksiä pelkästään miehen ehdoilla ja hänen tarpeidensa tyydyttämiseen keskittyen. Aiemmin mies jaksoi kyllä huomioida minuakin. Jostain syystä olen itsekin alkanut pitää miehen nautintoa omaani tärkeämpänä ja koen velvollisuudekseni tyydyttää miehen. /Ap

Toivottavasti saat oleellisen perille, niin olisi edes yksi parisuhde vähemmän rikkoutumasta ihan turhan syyn, kommunikaation puutteen, vuoksi.

Jotenkin voisi ehkä kuitenkin aiempaa kehuen sen palautteen antaa, että miten kiva kun aiemmin huomioit näin ja näin, haluaisi samaa lisää.

Vierailija
8/11 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saat oleellisen perille, niin olisi edes yksi parisuhde vähemmän rikkoutumasta ihan turhan syyn, kommunikaation puutteen, vuoksi.

Jotenkin voisi ehkä kuitenkin aiempaa kehuen sen palautteen antaa, että miten kiva kun aiemmin huomioit näin ja näin, haluaisi samaa lisää.

En missään nimessä halua tehdä sitä mokaa, että tulevaisuudessa heräisin siihen, että seksi mieheni kanssa olisi edelleen jokseenkin epätyydyttävää. Tällaisen syyn takia en anna parisuhteemme rikkoutua. Kommunikaatiomme toimii muuten erinomaisesti, mutta tässä asiassa olen jotenkin kehno :/

En ole vielä saanut miehelleni tästä asiasta puhuttua, mutta kiitos tästä lähestymistavasta! Voisin kertoa hänelle ihan ohimennen (ei seksin yhteydessä), kuinka paljon olen pitänyt siitä ja siitä...Ehkä hän ottaisi vihjeestäni vaarin! Jos ei tämä onnistu, niin kokeilen suorempaa lähestymistapaa. Pelkään, että mieheni loukkaantuu, mutta on tämä kuitenkin niin tärkeä asia minulle, että otan sen riskin. Ei hän kuitenkaan pitkään jaksa olla loukkaantunut, ja varmasti lopulta ymmärtää pointin :)

Vierailija
9/11 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt kehuista loukkaantuu ja siitä toiveesta, että haluaisit samaa lisää. Rohkeesti vaan puheeksi, kyllä hän varmasti ymmärtää heti mistä kenkä puristaa, ellei rivien välistä niin sitten pitää vaan tarkentaa kunnes lamppu syttyy pään päälle. Kun vielä vahvistat sanomaasi sillä, että asian palautus seksiinne lisäisi huomattavasti sun seksihaluja, hän voisi suorastaan innostua testaamaan onko todella niin.

Kiva jos saatoin auttaa jäsentämään miten haluat toimit :)

Vierailija
10/11 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naiset, etenkin ap, herätys!

1. Ette te voi pistää miehenne tarpeita omienne edelle toistuvasti ja ohittaa omat tarpeenne.

2. Toisen loukkaantumista on turha pelätä, he ovat vastuussa omista tunteistaan. Mietenne herkkänahkaisuus ei mene tarpeittenne edelle. Miettikää nyt.

3. Teillä on velvollisuus itseänne kohtaan ilmaista tarpeitanne. Älkää olko kynnysmattoja.

Kun ilmaisette omia tarpeitanne muistakaa olla jämäköitä ja johdonmukaisia. Ap ottaa nyt asian esille ystävällisesti miehensä kanssa ja kertoo rakentavalla ja minä-pohjaisella ilmaisutavalla omista tarpeistaan miehelleen. Mies luultavasti loukkaantuu kuten aiemminkin, mutta pysy jämäkkänä. Sano, että nyt on sinun vuorosi. Kerro että kaikki on muutoin hyvin ja että rakastat miestäsi, mutta että et voi ohittaa tarpeitasi seksin suhteen enää. Kerro miten se vaikuttaa sinuun. Anna miehen loukkaantua. Toista tämä niin monta kertaa kuin on tarpeen, äläkä anna hänelle tilaisuutta itsekkyyteen. On ihan pötypuhetta, että pelkkä miehen tyydyttävä nylpytys riittäisi kenellekään naiselle pidemmän päälle, se latistaa seksuaalista itsetuntoa. naisella on yhtälainen oikeus nauttia kehostaan kuin miehellä.

Vierailija
11/11 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kandee nyt vaan imaista aamulla kassit tyhjiksi ettei mies lähde vieraisiin ja miettiä ihan rauhassa omaa seksuaalisuuttaan. voit koettaa runkata itseäsi päivisin, otat nopeat orkut veskissä, kävelet geishakuulat perseessä kylillä yms omaa kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi