Jäätelöbuffet häihin proteiini-/kevytjäätelöistä?
Ollaan laihdutettu kumpikin puolessa vuodessa yli 10 kiloa ja samalla alettu elää terveellisesti. Mun bmi on nyt 19 ja miehen 21 ja halutaan pysyä ruodussa! Häät on ensi kuussa koska meillä on siksi kakun sijaan jäätelöbuffet eikä haluta jäädyttää vieraita :D Tarjotaan Valion ja Lohilo-, Breyer's-, Halo Top-, Ben & Jerrys Moophoria -jätskejä joissa on nätit purkit ja makrot saa helpommin kuriin kuin jossain kuivassa terveyskakussa. Vegaanivaihtoehtoja on ja makuja yhteensä ainakin 15. Laktoosiongelmaisia ei ole tulossa. Nuo on oikeasti ihan tosi hyviä mutta kannattaako silti varata jotain ihan tavallistakin jätskiä? Ei nyt mitään ohjelmanumeroa tästä haluta.
Kommentit (57)
Ja se yksi päivä pilaa ruokavalionne miten? Vaikka söisitte molemmat 5000kcal/naama, rasvaa teille kertyisi about 200-400g riippuen kalorien tarpeesta. Ja uskokaa, ette tule syömään niin paljoa.
Onpa tiukka dieetti jos ette voi yhtenä päivänä siitä poiketa ja jos häissäkin pitää jotain makroja laskea, yksi päivä kun ei tee muuta kuin ehkä hetkellisesti nostaa painoa turvotuksena. Itselläni kyllä laihduttaessa herkkupäivän jälkeen oli monesti jopa selkeästi alempi paino. Mutta jos olette esim. sellaisia, että se yksikin päivä saa herkuttelun jäämään päälle helposti, niin ei kai siinä mitään. Mutta monet on ennakkoluuloisia tollasia terveysherkkuja kohtaan, joten itse kyllä hankkisin oikeaakin jäätelöä, eihän teidän ole pakko sitä syödä.
Eli olette hurahtaneet niin pahasti että toiminta on jo täysin syömishäiriöistä. Just.
Normaaliin syömiseen kuuluu sekin, että erikoistilanteissa saa/kykenee vähän herkutella, teidän kohdallanne alkaa kuulostaa jo aika ortorektiselta tuo meno.
Ja kyllä sinne nyt olisi syytä hommata sitä oikeaakin jäätelöä jos nyt yhtään ajattelette vieraitanne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teillä on ruokana..?
Alkuruokina äyriäisiä, sashimi- ja beef -tikkuja, vegaani-antipastoja ja salaatteja. Pääruokana lohta, kanaa tai quornia ja kasviksia. Jälkkärinä tuo jätskibaari :)
Vierailija kirjoitti:
Eli olette hurahtaneet niin pahasti että toiminta on jo täysin syömishäiriöistä. Just.
Normaaliin syömiseen kuuluu sekin, että erikoistilanteissa saa/kykenee vähän herkutella, teidän kohdallanne alkaa kuulostaa jo aika ortorektiselta tuo meno.
Ja kyllä sinne nyt olisi syytä hommata sitä oikeaakin jäätelöä jos nyt yhtään ajattelette vieraitanne.
Vatsamme menisivät yhtäkkisestä muutoksesta sekaisin eikä haluta olla hääpäivää turvonneina ja kipeinä.
Ap (kuten menu -viestissäkin)
Miksi haluatte rangaista vieraita? Toivottavasti jäätelön lisäksi on jotain muutakin jälkiruoaksi, tuo olisi kyllä aika pettymys, kun ei varmaan ole pelkästään lapsivieraita. Ja vielä proteiinijäätelöä... olen maistanut useita ja eivät ole kovinkaan maittavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuruokina äyriäisiä, sashimi- ja beef -tikkuja, vegaani-antipastoja ja salaatteja. Pääruokana lohta, kanaa tai quornia ja kasviksia. Jälkkärinä tuo jätskibaari :)
Lähtisin häistä ajoissa ja ajaisin Mäkin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan kuitenkin joku marja ja hedelmäbuffet parempi.
Ajateltiin ettei olisi tarpeeksi fancya korvaamaan kakku mutta tulisi kyllä halvemmaksi!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makroja
200g makronilaatikkoa per vieras!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin häistä ajoissa ja ajaisin Mäkin kautta.
Mikä tuossa on vikana? Kuulostaa laadukkaalta jälkkäriin asti. Mä tykkäisin.
Öö, syökää itse terveysjäätelönne, jos jäätelöä on pakko olla, ja antakaa vieraille enemmän valinnanvaraa ja normaalia jätskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajateltiin ettei olisi tarpeeksi fancya korvaamaan kakku mutta tulisi kyllä halvemmaksi!
Ap
Jäätelö ei ole kyllä pätkääkään fancya. Lasten kekkerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voisihan siihen ottaa paria vähän erikoisempaa hedelmää lisäks 🤔
Muuten kuulostaa teidän menu aivan ihanalta mutta jälkkäri vähän mun mielestä lässähtää.
Henk koht mielummin ottaisin marjoja ja hedelmiä 🙂
Vierailija kirjoitti:
Öö, syökää itse terveysjäätelönne, jos jäätelöä on pakko olla, ja antakaa vieraille enemmän valinnanvaraa ja normaalia jätskiä.
"Terveysjäätelöä" :D:D:D Terveellistä niissä ei ole mikään.
Olen maistanut proteiinijätskiä ja se oli kaameeta.
Olis kyllä pettymys, etenkin jos ei tietäis että se ei maistu oikeelle jäätelölle.