Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde

Vierailija
11.09.2019 |

Onko muiden parisuhteessa/perhearjessa nainen henkinen johtaja ja mies alistuvampi?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika monessa lapsiperheessä.Niin se vaan menee.

Vierailija
2/37 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että terve mies alistuu naisen edessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisessa perheessä nainen määrää ja mies tekee ja maksaa. Vain hullu, naiivi tai alistuva masokistimies perustaa enää tänä päivänä perheen suomalaisen naisen kanssa.

Vierailija
4/37 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on tarpeeksi vahva nainen, niin mikä ettei😀

Vierailija
5/37 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin roolit selvät ja puhuttu!Mies itse sanoo, olevansa hukassa ilman selkeää johtajaa arjessa/suhteessa.

Vierailija
6/37 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää jos nainen johtaaa perhettään👎

Vierailija
7/37 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai se nainen johtaa joukkoa, ja hyvä niin.

Vierailija
8/37 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on oikeudenmukainen johtaja niin miksi ei saisi johtaa?!Itse miehenä en näe siinä ongelmaa.

Vierailija
9/37 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen sisäisiin voimasuhteisiin en ota kantaa, se on pariskunnan keskinäinen asia. Mutta pullistelu ulkopuoliselle siitä, kuinka "puoliso/perhe/toinen sukupuoli tekee juuri niin kuin minä sanon" kuulostaa kauhealle.

Vierailija
10/37 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää johtaa. Ei vain kiinnosta se rooli. Olen kyllä huomannut, että moni mies haluaisi naisen olevan Justiina, mutta mulle sellainen suhde on ehdoton ei.

Vierailija
11/37 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisista ole johtajaksi! Nainen ainakin meillä uskoo minua!

Vierailija
12/37 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on näin, mutta ei omasta halustani. Jonkun on vain se vastuu otettava kun toinen ei kerta kaikkiaan saa mitään aikaiseksi. On puhuttu ja puhuttu tasavertaisemmasta kuviosta, mutta ei se ole muuttanut käytännössä ikinä mitään.

Vierailija
13/37 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen keskinäiset valtasuhteet harvoin menee tasan.Tiedän monia suhteita, missä voimakastahtoinen nainen johtaa.

Vierailija
14/37 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita johtajaa kun molemmat kykenee johtamaan itseään.

Vierailija
15/37 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa perää. Eräs ulkomaalainen nainen sanoi, että suomalaiset miehet näyttävät alistetuilta. Naiset ovat kovaäänisiä ja määrääviä.

Ulkomaalainen nainen on hyvä vaihtoehto.

- nainen itsekin

Vierailija
16/37 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on arjen pyörittämisen suhteen epävarma ja kokee että nainen osaa asiat luontevammin tai on kokeneempi asioissa.N iin ehkä on parempi antaa naisen ottaa pomon rooli mikäli nainen ei koe sitä taakkana ja mies myöntää olevansa alistuvampi osapuoli.

Vierailija
17/37 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on paras, vaikka joskus joutuu alistuu naisen tahdon edessä!

Vierailija
18/37 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tosiaan tiedä kuka meillä johtaa, ei sekään ehkä ole hyvä? Tavallaan mies kyllä hallinnoi arkea aika reippaasti, työnjako on vähän vanhanaikainen (useampi lapsi meillä, yksi vauva). Toisaalta sitten meillä ei ole ikinä ollut sellaista vaihetta, että oltaisiin yhdessä suunniteltu tulevaisuutta. Mies on valmis menemääm mun kanssa minne vain, vähän niinkuin minä unelmoin ja mies on, että "ok, tehdään noin, sopii" ja alkaa järjestää. Että kuka tässä sitten määrää?

Vierailija
19/37 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse voin sanoa olevani alistuvampi osapuoli parisuhteessa ja myöntänyt sen vaimolleni!Meillä ihan hyvä suhde/perhearki.Vaimo on jossain määrin hyvinkin voimakastahtoinen,mutta reilussa mielessä.

Vierailija
20/37 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan halua suhdetta jossa jompikumpi on "perheen pää".

N37