Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras terveellinen jäätelö?

Vierailija
10.09.2019 |

Nick's, Breyers, Lohilo vai joku muu? Itse tykkään Lohilon salted caramelista. Mutta odottelen että Halotop ja erityisesti Rebel saadaan Suomeen. Sit voi hyvin mielin vetää jäätelöä välipalaksi ja aamiaiseksi!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää mistään noista, kunnon jäätelöä sen olla pitää!

Vierailija
2/7 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin ykkönen. Silloin kun jäätelöä syön, sen pitää olla kunnon tavaraa eikä mitään terveyshömpötystä. Ja vähän kyllä niiden terveellisyyttäkin epäilen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jo maistaneet Halotopia? Herkusta pitäisi löytyä

Vierailija
4/7 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohiloita tulee silloin tällöin ostettua. Melkein kaikista niistä tykkään mutta ehdoton lempparini on hammastahnan makuinen mint chocolate chip (ei siis se vegaaninen).

Vierailija
5/7 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LoHiLo (low carb, high protein, low fat) on terveellisin, olen aika monta testannut ja tutkinut tuoteselosteita. Siinä ei ole kaloreita nimeksikään, n. 300kcal per tuubi, mutta silti aidon jäätelön makuinen. Samankokoisessa Ben & Jerryssä on 1000kcal ja huonommat ravintoarvot. Harmi että se double chocolate versio ei enää ole Suomessa myynnissä.

Eniten tykkään siitä ettei tuossa maistu keinotekoiset makeutusaineet, maistuu oikealta jäätelöltä mutta voi silti hyvällä omallatunnolla vetää koko purkin.

Vierailija
6/7 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/7 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauheasti tykkää jäätelöstä, mutta kun syön, teen sen itse. Puolukkasorbetti on lemppari, samoin lime-jugurttijäätelö. On varmaan ainakin semiterveellistä, kun en käytä mitään lisäaineita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi