Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksullista seuraa

Vierailija
10.09.2019 |

Mistä löytäisin varakkaan ja fiksun miehen, joka haluaisi maksaa seksistä? Olen kaunis, hoikka ja taitava. Onko kenelläkään kokemusta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailen varakasta eläkeläismiestä, joka maksaa 500€ suihinotosta. Tapaamme kerran viikossa.

Vierailija
2/12 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus vaan alan palstalle nettiin? Etsivä löytää kyllä...

Tämän jälkeen voit vaan ihmetellä sitä viestitulvaa mikä sulle alkaa meiliin tulemaan :)

Valkkaat ne parhaat päältä, teet treffit, ja padam! Win-win tilanne on tosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tällä hetkellä paras palsta seuran hakuun, kun sihteeriopistoa ei enää ole?

4/12 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin löytyi joku muukin rohkea kuin minä. Olen tehnyt tätä työtä jo muutaman vuoden ja siitä on pelkästään hyviä kokemuksia. Minulla on muutamia vakituisia asiakkaita joita tapaan säännöllisesti. Ensimmäisen löysin ihan kahvilasta päivällä ja toinen löytyi kesäjuhlilta myös ihan päiväaikaan. Olen kokeillut myös seksipalstoja mutta niistä tulee pelkästään likaisia ehdotuksia. Olen perheellinen ja alussa olin tosi arka, kunnes huomasin että sopivassa ympäristössä päiväaikaan löytyy parhaiten kun vaan itse antaa vastapuolelle ymmärtää. Asun pienellä paikkakunnalla joten varovainen pitää muistaa aina olla. Löydät kyllä nopeasti kun vaan pidät silmät auki. Onnea ja laita tänne viestiä miten olet onnistunut!

Vierailija
5/12 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tällä hetkellä paras palsta seuran hakuun, kun sihteeriopistoa ei enää ole?

Miten niin ei ole? Ei ihme ettet löydä seuraa kun et osaa käyttää edes tietsikan hakuja...

Vierailija
6/12 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sihteeriopistoa 😍

Vierailija
7/12 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei , olen pääkaupunkiseudulla asuva mies ja etsin seuraa maksuliseta naisesta.

Vierailija
8/12 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköinen olet ja onko pillusi tiukka?

9/12 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiä tuhlaa rahojasi

Vierailija
10/12 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapailen varakasta eläkeläismiestä, joka maksaa 500€ suihinotosta. Tapaamme kerran viikossa.

Kumpiko teistä on nykyisin varakkaampi?

Vierailija
11/12 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, haluaisin tavata sinut, mutta kuinka se onnistuu?

Vierailija
12/12 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki voisin suostua kerran viikossa ottaa suihin jos 500e saisin joka kerta. Oon kerran ottanut suihin rahasta. Mies maksoi tonnin. Ainutkertainen tilaisuus, kukaan ei enää ikinä tule maksaa mistään noin paljon. Panosta tarjottu 300 mutta en ole suostunut.