Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, saatteko oikeasti...

Vierailija
10.09.2019 |

pelkässä yhdynnässä orgasmin? Itse en ole koskaan pelkällä penetraatiolla saanut.
Miehet tuntuu olevan niin pihalla... Kysyvät vaan kaiken pumppaamisen jälkeen ”saitko?” Sitten aina valehtelen että joo.
Asia harmittaa tosi paljon. Joskus luin, että jos naisella on rakenteellisesti klitoriksen ja emättimen aukon välillä pitkä väli, niin tällöin ei saa orkkua yhdynnässä ja omalla kohdalla tuo pitää paikkansa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tuntuu olevan niin pihalla...Sitten aina valehtelen...

Vierailija
2/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta sille ukollesi. Ei sitä kukaan synnyinlahjana saa kykyä tuntea toisen henkilökohtainen anatomia ja tuntuma. Innokas ja fiksu voi pitkässä suhteessa oppia itsekseenkin, mutta silti tarvitsee palautetta. Turha täällä on ihmetellä, se on teidän kahden kommunikoitava asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mikä on tärkein taito seksissä?

Vierailija
4/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opeta sille ukollesi. Ei sitä kukaan synnyinlahjana saa kykyä tuntea toisen henkilökohtainen anatomia ja tuntuma. Innokas ja fiksu voi pitkässä suhteessa oppia itsekseenkin, mutta silti tarvitsee palautetta. Turha täällä on ihmetellä, se on teidän kahden kommunikoitava asia.

Eikä miehet ole ajatustenlukijoita.

Vierailija
5/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa juuri koskaan, ma olen ilmeisesti kanssa "pitkavalinen". :D 

Ala hei ihan oman nautintosi takia enaa valehtele, etta sait - eihan ne sitten koskaan ala tehda juttuja eri lailla. 

Ma sanon yleensa etta en saanut mutta ei haittaa, tuntui hyvalta muutenkin.

Tosin jos ihan parisuhteessa tai edes fwb-suhteessa ollaan niin toki ko. mies tietaa kysymattakin, etten saa orgasmia pelkassa yhdynnassa, ja huolehtii sitten muilla keinoilla siita etta saan. 

Oikeasti sinut huomioiva taitava rakastaja ei myoskaan kysy, etta saitko. Kylla jos saa niin se on miehelle ihan kysymattakin selvaa ;) 

Vierailija
6/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulen, mutta tosiaan jos se mies tulee minuutissa niin en. Erilainen kuin klitoriksen kautta tuleminen, ainakin minulla..

Vierailija
7/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. En myöskään suostuisi seksiin, joka on vain pumppaamista.

Vierailija
8/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan, jos mies on oikeassa kulmassa. Yleensä autan itse käsin, koska niin on helpompaa.

Turha syyttää että miehet on pihalla, jos itse johdat heitä harhaan. Ihan omaa syytäsi.

Vierailija
9/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saan, se tosin riippuu miehestä.

Vierailija
10/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa pelkällä penetraatiolla, niin sitten käyttää apuna sitä mitä tarvitsee. Jos kerran kykenee saamaan orgasmin, on ihan se ja sama pitääkö sitä varten vaikka seisoa päällään tai jotain. Kukin saa miten saa. Pääasia, että nauttii. Turha valehdella miehille mitään. Varmista itse, että saat orgasmin, jos kerran tiedät miten se onnistuu.

Vierailija
11/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut mies tietää kun nainen saa.  Moni on kanssani sen oppinut saamaan. Jotkut saaneet heti ekalla kerralla.

Vierailija
12/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

65% naisista ujostelee sanoa sanaa vagina joten miten he voi ketään opettaa? :D 

Vierailija
13/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ilman käsiapua. Oikeasti käsittääkseni tosi harva nainen saa ilman klitorisstimulaatiota.

Noin tietämättömän miehen heivaisin kyllä pellolle. Ei kukaan mies voi enää nykyään olla niin tyhmä, että kyselee jotain saitko saitko kun on itse vaan tunkenut vehjettä sisään. Noloa.

Vierailija
14/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkällä penetraatiolla, vaatii myös klitan hierontaa. Orkku kuitenkin vaginan takaseinämästä.

Vierailija
15/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa pelkässä yhdynnässä. Enkä edes ymmärrä, miksi pitäisi. Itse olen kyllä jopa lopettanut seksin kesken, kun mies ei ollut kiinnostunut stimuloimaan klitorista - tai no kyllä hän sitä hieroi, mutta niin kovaa sormilla, että se sattui. Oli pakko lopettaa, koska tuntui pahalta enkä kiihottunut yhtään. Ja en halunnut siirtyä suoraan yhdyntään, koska sitten olisin vaan tarjonnut tyydytystä miehelle saamatta itse mitään. Tämä ei siis tapahtunut suhteessa, vaan tutun miehen kanssa.

En edes halua sellaista seksiä, joka perustuu vaan yhdyntään. Kyllä siinä pitää olla molemmin puolisesti muutakin.

Ap, lopeta valehtelu. Seuraavalla kerralla voisit sanoa, että sinulla orgasmi tulee helpoiten klitorista stimuloimalla. Jos mies yrittää pelkkää yhdyntää, voit sanoa, että et ole vielä tarpeeksi kiihottunut. Voit myös sanoa suoraan, että sinulle seksissä yhdyntä ei ole "se juttu", vaan haluat että nautinto on molemminpuolista.

Jos aina valehtelet saaneesi, mies luulee, että sinulla toimii tuo, pelkkä yhdyntä. Hän luulee, että olet tyytyväinen, koska ilmaiset olevasi. Ensi kerralla voisit ohjata häntä jo ennen yhdyntää tyydyttämään sinua ensin muilla tavoin.

Vierailija
16/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ilman käsiapua. Oikeasti käsittääkseni tosi harva nainen saa ilman klitorisstimulaatiota.

Noin tietämättömän miehen heivaisin kyllä pellolle. Ei kukaan mies voi enää nykyään olla niin tyhmä, että kyselee jotain saitko saitko kun on itse vaan tunkenut vehjettä sisään. Noloa.

Mies tekee juuri niinkuin nainen (valehtelemalla) opettaa, ja palkinnoksi heivataan pellolle. Onpa hieno asenne sulla.

Vierailija
17/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tekee karhunpalveluksen itselleen ja miehen mahdollisille tuleville kumppaneille valehtelemalla.

Miten olisi keskustelu, jossa kerrot, miten saat?

Vierailija
18/18 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan, mutta silloin miehen täytyy tietään mitä naiselle tehdään ja miten naista käsitellään sängyssä. Kaikista peräkamari penteistä ei siihen ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän