Lue keskustelun säännöt.
Miksi moottoripyöräjengeistä ollaan niin hiljaa?
10.09.2019 |
Eilen uutisoitiin miten poliisi on ottanut kiinni kymmeniä järjestäytyneen rikollisjengin jäseniä, takavarikoinut satoja (!) aseita ja valtavan määrän huumeita. Näkyi konepistooleita, kiväärejä ja muita raskaita aseita. Kuvaan kuului myös pelottelu, kiristys ja kostot. Vankiloiden vartijoita ja heidän perheitään on uhattu. Velkoja on peritty kovin ottein. Poliisi iski kohteisiin ympäri maata.
Ei silti oikein mitään kohua, puhumattakaan "voiko enää kadulla kulkea?" kauhistelusta. Miksi tämä ei äkkiä aiheutakaan lainkaan turvattomuuden tunteita ihmisissä?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo mutta eivät raahaa sinne väkisin 12-vuotiaita. Pi rilumput siellä notkuu ja ovat velkaa joka suuntaan.