Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää on just niin tätä!!!

Vierailija
10.09.2019 |

Hitto, aloitin viime viikolla kuntoilua. Lähinnä vatsan alueen treenaamista paremman selän ja ryhdin toivossa. Ostin hulavanteen ja tein sellaisen 10 minuutin videon, jossa tehdään nopella tahdilla vatsalihasliikkeitä oman tason mukaan. No se tietty tuntu ja jouduin oikeasti odottamaan lähes viikon, että lihaskipu lakkasi keskivartalossa. Veti myös olotilan jotenkin piippuun ja olin tosi voimaton. Ajattelin, et otan sit vaan hissuksiin ja odotan, että kroppa taas tasoittuu. Hulavannetta olen pyörittänyt joka toinen päivä sinnikkäästi.

Aamulla heräsin siihen, että vatsassa tuntuu pistävä kipu, kun käännyin. Ajattelin kuitenkin, että teen nyt uudestaan sen videon. No en tee, koska olen yöllä jotenkin onnistunut reväyttämään vatsasta jotain. Onnistuin kuitenkin hulaa pyörittämään, siinä ei tullut tuota lihasta näköjään käytettyä.

Masentaa ja v ituttaa, kun joku tulee aina eteen, ja sit motivaatio lopahtaa. Aikaisemmin on tullut flunssa heti, kun olen aloittanut hikiliikunnan, niin ajattelin et otan tällä kertaa sit ihan rauhassa. No ei onnistu näköjään tälläkään kertaa, kun unissaankin saa itsensä rikki.

Kunhan halusin purkaa, tekis mieli heittää toi hulavannekkin huitsin nevadaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis painovanteen ( oletan että ostit painolla olevan vanteen) pyörittäminen on raskasta ja tuo 10 min on jo aika paljon eka kerraksi jod siis just aloitit kuntoilun. Eka olisi riittänyt muutama min ja sitten pikkuhiljaa pidentää aikaa.

Vierailija
2/4 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei tapahdu hetkessä. Hulaa nyt ainakin 4-6 viikkoa ja tule sitten valittamaan jos ei toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan hulavanteen lisäksi tein vatsalihastreeniä, jonka katsoin videon kautta. Kai se sitten pitää vaan alottaa hiljasemmin, turhauttaa vain.

Vierailija
4/4 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä vanteenpyörityksestä piti video tehdä? Laitoitko someen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi