Hullu mustasukkaisuus pilaa parisuhteen
En tiedä yhtäkään parisuhdetta, joka olisi kestänyt toisen osapuolen liiallista mustasukkaisuutta. Kaikki päätyneet eroon. Sen sijaan parhaiten mennyt ja menee niillä, jotka eivät epäile ja kyttää toisiaan. Sellaiseen haluan itsekin pyrkiä, mikäli olen pian taas parisuhteessa. Joskus tein sen virheen että jatkoin tapailua miehen kanssa, johon en luottanut ollenkaan ja johon minulla ei ollut aitoja tunteita. Silloin oireilin juuri sairaalloisella mustasukkaisuudella. Se oli yhtä h.lvettiä. Oikeanlaisen ihmisen kanssa sairaalloiseen mustasukkaisuuteen, epäilyksiin ja kyttäämiseen ei ole tarvetta.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Niin.
☺ juu, ei tässä mitään kysymystä ollut, olisi ehkä pitänyt olla. Joka tapauksessa, voitte kertoa omia kokemuksianne aiheesta 🙃
T.ap
Kun et välitä miehestä, aavistat että mies aavistaa tämän ja alat kontrolloida häntä jotta et itse tulisi jätetyksi?
Varmasti joillakin on hyvä puoliso, jonka kanssa kemiat kohtaa, ei tarvitse epäillä jne mutta silti on sairaalloisen mustasukkainen. Se on joillekin eräänlainen pakko-oire, he eivät voi olla olematta mustasukkaisia. Heillä kyllä taustalla on huonoja kokemuksia tai lapsuutta tai mt-ongelmia.
Joillakin ihmisillä on täysin vääristynyt kuva rakkaudesta ja kokevat niin suuria tunteita sitä toista kohtaan, että alkavat jopa väkivaltaiseksi mustasukkaisuuden takia... Ovat myös hyvin omistushaluisia. Sellainen kumppani on hyvin raskas ja jopa vaarallinen. Pieni mustasukkaisuus silloin tällöin on ihan tervettä, mutta toisen tahallinen painostaminen ja uhkaaminen mustasukkaisuuden varjolla on sairasta.
Mä en ole enää vuosiin ymmärtänyt, mikä siinä on niin kamalaa, jos joskus panee jotakuta toista? Seksiähän se vain on. Miksi kaikki hysterisöivät asiasta?
Niin.