Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kp34/29 ja testi nega

Kp34
10.09.2019 |

Onko sellasii, jotka plussanneet tosi myöhään? Vauva olisi enemmän kuin tervetullut, mutta testit vahvasti negatiivisia.. Mulla todella säännöllinen kierto ja tää hämmentää mua tosi paljon. Ollaan yritetty yli vuosi ja olen jo alkanut hyväksymään asian, ettei meille tule lasta..
Mitään kummempia oireita mulla ei ole. Ainoastaan nuo kuukautiset, jotka jäi tulematta.
Haluan tietää onko vielä toivoa, että tuola joku olisi? Ja mitä muita syitä voi olla kuukautisten väliin jäämiseen.? En mielestäni stressaa mitään erikoisen suuresti, että se olisi sekoittanu kiertoa..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut yrittävät pidempään ennen onnistumista, joten siksi vähän dramaattista tuo lause "olen jo hyväksynyt ettei meille lasta tule".

Kannattaa käväistä lääkärillä ottamassa ainakin alkutestit, on siis verikokeet joissa katsotaan yleisimmät raskautta estävät sairaudet ja ongelmat. Voi olla joku pieni juttu, jonka korjaamisen jälkeen kerkeät saamaan vaikka lastentarhallisen verran lapsia.

Niin joo, me yritettiin reilut kaksi ja puoli vuotta, ennenkuin alkoi loppuun kestänyt raskaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi