Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakkuttaa vuodenaika milloin syntynyt siihen mistä pitää eniten!

Vierailija
09.09.2019 |

Minä olen syntynyt talviaikaan ja tykkään siitä eniten.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori virheet

Vierailija
2/12 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syntynyt keväällä ja pidän kesästä eniten. Muita en voi sietää.

Vierailija
4/12 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit suorastaan kiristystä.

Vierailija
5/12 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt huhtikuussa, pidän kevään lopusta ja kesän alusta parhaiten.

Se hento, läpikuultava viherrys mikä sillon vallitsee kirkkaine sävyineen on kaunista aikaa.

Vierailija
6/12 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä kiintoista ajatus. Itse olen syntynyt syksyllä ja tosiaan pidän syksystä eniten! Olisi mukava kuulla tosiaan muiltakin, niin vähän näkisi, voisiko tuossa olla jotain perää. Ja vaikuttaisiko siihen varsinainen syntymän jälkeinen pari kuukautta vai onko kyse siitä, että synttärijuhlat ovat olleet vuosi vuoden jälkeen juuri tuona vuodenaikana, joten siitä on hyviä muistoja.

Vierailija
7/12 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin helmikuun pakkasiin ja vihaan talvea. Ikuinen kesä olisi ihana! Syksy ja kevät on myös ok.

Vierailija
8/12 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt lokakuun puolivälin paikkeilla, ja inhoan syksyssä sitä aikaa, jolloin on pimeää ja märkää. Pidän syksyn kirpeistä ja värikkäistä päivistä ja sitten taas lumen tultua "herään henkiin", mutta tuo välimaasto on kamala.

Tosin itse jotenkin yhdistän synttärini ajankohdan ensilumen odotteluun, tuolla itäisessä Suomessa kun vietti ikävuodet 3-11 1970-80 -luvuilla, niin lokakuun puolivälissä oli hyvin tavallista ensilumen tulo. Silloin tuo pimeää ja märkää -ajanjakso tuntui olevan lyhyempi kuin nykyään.

Että otapa tästä selvä sitten. Tavallaan totta lapsuuden perusteella mutta nykypäivänä ei.

Vierailija
9/12 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt huhtikuussa, pidän kevään lopusta ja kesän alusta parhaiten.

Se hento, läpikuultava viherrys mikä sillon vallitsee kirkkaine sävyineen on kaunista aikaa.

Sama.

Mutta sitten taas esim.Mieheni on syntynyt syksyllä ja pitää talvesta eniten. Isäni on syntynyt talvella ja pitää alkukesästä eniten, paras ystäväni on syntynyt kevättalvella ja pitää keskikesästä eniten. Poikani on syntynyt talvella ja inhoaa talvea.

Vierailija
10/12 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Olen syntynyt maaliskuussa ja kevät on mun toiseksi eniten inhoama vuodenaika.

Syksy ja talvi <3

Vierailija
11/12 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin elokuussa, tykkään kesästä ja keväästä.

Vierailija
12/12 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että asiassa on mitään korrelaatioita. Jos on niin ap on hyvä ja esittää kattavan kyselytutkimuksen asiasta. 

Tällaisen olen lukenut, että valoisaan aikaan syntyneet ovat optimistisempia ja valoisampia luonteita kuin sydäntalven lapset. 

Tämä onkin ihan järkeenkäypää. Sosiaalistuuhan vauva kesällä paljon paremmin ympäristössään kuin makuupussissa piilossa. 

En jaksa nyt googlata tätä ja en siis siten ota vastuuta em. tutkimuksesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän