Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viimeksi ostamasi ihonhoitotuote kasvoille ja arviosi siitä?

Vierailija
09.09.2019 |

Mulla edellinen taisi olla Mizonin Snail all in one cream. Ihan ok, mutta ei mitään järisyttäviä ihovaikutuksia ollut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Hausckan tuotteet. Luonnonkosmetiikkaa, eivät ärsytä ihoa. Nyt käytössä Melissa-kasvovoide, tasapainottava kasvovesi sekä puhdistusvoide. Talveksi täytyy varmaan vaihtaa kosteuttavampiin tuotteisiin.

Vierailija
2/14 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dr Hausckan tuotteet. Luonnonkosmetiikkaa, eivät ärsytä ihoa. Nyt käytössä Melissa-kasvovoide, tasapainottava kasvovesi sekä puhdistusvoide. Talveksi täytyy varmaan vaihtaa kosteuttavampiin tuotteisiin.

En tiedä tarkoititko ihan niin että luonnonkosmetiikka ei ärsytä ihoa, mutta kyllä se voi olla ihan samalla lailla ärsyttävä ja allergisoiva kuin muukin kosmetiikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burt’s Bees:n Deep Cleansing Cream -puhdistusaine on todella hyvä ja kaikkien kehujen arvoinen tuote. Tehokas ja virkistävän tuntuinen - eikä ärsytä yhtään superherkkää ihoa.

Vierailija
4/14 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Lumenen kasvosuihkeen, pullossa lukee "Nordic-c glow refresh hydrating mist".  Olen todella ällistynyt, kuinka hyvä toi mulle on ollut. Mulla on rasvoittuva pintakuiva iho, mutta tuota kun suihkuttelee, niin näyttää edes hetken fressiltä ns. ei rasvaiselta mutta silti hilseilevältä.

Vierailija
5/14 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Cien päivä- ja yövoide Q10. Ostin ne taas ja olen käyttänyt rasvoja ainakin pari vuotta säännöllisesti. Tykkään.

Olen käyttänyt niitä ennen muutamiakin eri merkkisiä päivä- ja yörasvoja, mutta ei niissä ole mitään hurraafiiliksiä tullut. Minulla on atooppinen iho ja nämä rasvat ovat olleet siihen oikein mainioita kaikin puolin. N45

Vierailija
6/14 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erborian CC Red Correct. Kallis mutta hintansa arvoinen koska on sekä päivävoide jossa on aurinkosuoja 25, että punaisuutta korjaava primer. Päiväkäytössä lisään vain puuteria aamulla.

Vierailija
7/14 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Old Spice-partavasi - se, jos mikä on varman ja itseriittoisen Miehen valinta!

M 53

Vierailija
8/14 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bybin bakuchiol booster. Olen käyttänyt parina yönä. Öljyistä tavaraa, ensimmäisellä kerralla tuli liikaa. Toisella kerralla laitoin vain pisaran.

Ihoni on kesän jälkeen hyvässä kunnossa, en huomannut kummempaa vaikutusta.

Vierailija
9/14 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BM-tuotteita käytän tällä hetkellä.

10/14 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Garnier Bio -sarjan puhdistusgeelin kasvoille. Sitä mainostettiin tv:ssä. Muutaman käyttökerran jälkeen olen tyytyväinen. Minulla on kai normaali tai vähän rasvoittuva iho. Voisin kokeilla sarjan muitakin tuotteita, mutta olen ostanut juuri toiset.

Vierailija
11/14 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisen Laponien monitoimi balmin. Toimii hyvin rohtuviin huuliin.

https://www.ruohonjuuri.fi/yleisvoide-15-ml-laponi-64029634

Vierailija
12/14 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen lähde puhdistusvaahto. Tuntuu todella kuivattavalta, en oikein tykkää.

Vierailija
13/14 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LactoLinen kasvovesi. Ajaa ihan asiansa ja oli edullinenkin.

Vierailija
14/14 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen yövoide, todella ihana ja ravitseva. Ja törkeän kallis. Oli tarjouksessa silloin. Silti kallis.