Menkat vai ei?
Siis mulla oli joskus 8. päivä elokuuta ”menkat” (tai no en oo varma) mut siis siitä oli menny jo kuukausi ja vähänkin enemmän mutta mulla ei oo tullu menkan vuotoja??? Mitä siis tapahtuu????? Oon vasta 11.v?!
Kommentit (2)
Joppa joo... 11v aihe-vapaa palstalla... todennäköisesti olet trolli, mutta koska sitä en voi todistaa niin vadtaan silti. Jos sulla alkaa tulee tosiaan sellasta veristä vuotoa kerran kuukaudessa, niin menkat on. Ovat alussa hyvinkin epäsäännölliset, mutta kyllä se vuoden parin sisällä alkaa säännöllistyä. Joillakin ei ole yhtään säännöllinen, ja hyvä esimerkii on mun tuttu. Vaikka ei stressais, eikä harrasta edes liikaa liikuntaa, syö terveellisesti eikä ole sairauksia tms silti voi olla kuukausi pari, ettei tule. Itsellä alkoi menkat kun olin 10v, ja ne alko msrraskuussa ja nyt olen 16v. Olleet viimeiset 5v säännölliset, ja tosiaan riippuu ihmisestä onko ne sitten miallaiset. Kivuttomat, säännölliset jne, vai ihan toisenlaiset. En ole ennustaja, joka osaa ennustaa mutta tuut itse aikanasi huomaamaan.
Alussa voi tulla millon sattuu, vuos-pari niin tasottuu (sama sit ku alkaa loppumaan).