Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiittääkö miehesi sinua tekemistäsi lapsista

Vierailija
09.09.2019 |

...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä heitä ole tehnyt. Jumalan luomia.

2/11 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiittänyt, ja hänen hoidostaan myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suoraan lasten "tekemisestä" (vaikka on hehkuttanut seksiäkin kyllä ja ihastellut raskaussuorituksia, synnytyksiäkin hehkuttanut). On kiittänyt siitä, että olen hänen mielestään hyvä äiti lapsille ja mitä nyt jotain yksityiskohtaisempaa kommenttia tullut. Ei pidä minua tai tekemisiäni itsestäänselvyyksinä.

Vierailija
4/11 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiittänyt, että kasvatin sisälläni täydellisen lapsen, synnytin hänet suurella tuskalla tähän maailmaan meidän iloksi ja että olen hyvä äiti.

Vierailija
5/11 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ex-vaimolleni ikuisesti kiitollinen lapsistani. Ja sanoin sen myös ennen poismuuttoa.

6/11 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylvester kirjoitti:

Voisko joku kertoa syyn alapeukuttamiseen?

Vierailija
7/11 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ajatus, että olisin yksin tehnyt lapset. Yhteistä tekoa ne on. Mutta kyllä mies on kiittänyt siitä, että kannoin ja synnytin lapset, lähinnä äitienpäivänä.

Vierailija
8/11 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylvester kirjoitti:

Sylvester kirjoitti:

Voisko joku kertoa syyn alapeukuttamiseen?

En alapeukuttanut, mutta kysymysoli ilmeisesti suunnattu naisille. Onko miehesi kiittänyt sinua fyysisestä työstä lasten tekemiseksi. Kiva, että olet saanut orgasmin ka tehnyt lapsia. Huippufaija.

Vierailija
9/11 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin niitä äitejä jotka ovat voineet pahoin  suurimman osan raskautta,jotka ovat joutuneet piikittämään  itseään raskausdiabeteksen takia, joille imettäminen ja maidon riittäminen ei ole ollutkaan niin helppoa,  jotka menettivät lapsen   kohta syntymän jälkeen tai synnyttivät kuolleen lapsen ja joille tuli suonikohjuja ja raskausarpia..niitä äitejä kannattaa erityiseti kiittää ja huomioida 

Vierailija
10/11 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun varmaan pitäisi miestä kiittää, kun vuosien suostuttelun jälkeen lähti mukaan lasten hankintaan.

En usko että hän on lapsista erityisen kiitollinen, kun he eivät hänen unelmiinsa kuuluneet alunperin.

Vierailija
11/11 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille kuuluisi siitospalkkio.