Kiittääkö miehesi sinua tekemistäsi lapsista
Kommentit (11)
Ei suoraan lasten "tekemisestä" (vaikka on hehkuttanut seksiäkin kyllä ja ihastellut raskaussuorituksia, synnytyksiäkin hehkuttanut). On kiittänyt siitä, että olen hänen mielestään hyvä äiti lapsille ja mitä nyt jotain yksityiskohtaisempaa kommenttia tullut. Ei pidä minua tai tekemisiäni itsestäänselvyyksinä.
On kiittänyt, että kasvatin sisälläni täydellisen lapsen, synnytin hänet suurella tuskalla tähän maailmaan meidän iloksi ja että olen hyvä äiti.
Olen ex-vaimolleni ikuisesti kiitollinen lapsistani. Ja sanoin sen myös ennen poismuuttoa.
Hassu ajatus, että olisin yksin tehnyt lapset. Yhteistä tekoa ne on. Mutta kyllä mies on kiittänyt siitä, että kannoin ja synnytin lapset, lähinnä äitienpäivänä.
Sylvester kirjoitti:
Sylvester kirjoitti:
On kiittänyt, ja hänen hoidostaan myös.
Voisko joku kertoa syyn alapeukuttamiseen?
En alapeukuttanut, mutta kysymysoli ilmeisesti suunnattu naisille. Onko miehesi kiittänyt sinua fyysisestä työstä lasten tekemiseksi. Kiva, että olet saanut orgasmin ka tehnyt lapsia. Huippufaija.
Varsinkin niitä äitejä jotka ovat voineet pahoin suurimman osan raskautta,jotka ovat joutuneet piikittämään itseään raskausdiabeteksen takia, joille imettäminen ja maidon riittäminen ei ole ollutkaan niin helppoa, jotka menettivät lapsen kohta syntymän jälkeen tai synnyttivät kuolleen lapsen ja joille tuli suonikohjuja ja raskausarpia..niitä äitejä kannattaa erityiseti kiittää ja huomioida
Minun varmaan pitäisi miestä kiittää, kun vuosien suostuttelun jälkeen lähti mukaan lasten hankintaan.
En usko että hän on lapsista erityisen kiitollinen, kun he eivät hänen unelmiinsa kuuluneet alunperin.
En minä heitä ole tehnyt. Jumalan luomia.