Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä naisystävä?

J. Passi
09.09.2019 |

Oon tällainen 35v mies. Ei töitä, eikä kiinnosta. Kaikki tuntuu niin turhalta. Ei ole mitään tavoiteltavaa. En halua rahaa enkä seksiä enkä valtaa.
Mutta tässä kun oikein mietin asiaa niin auttaisiko nainen asiaa? Voisiko tätä kautta löytää jonkun samanhenkisen naisen jonka kanssa voisi alkaa rakentamaan elämää tällä iällä? Ymmärrän, että olen jo aika vanha, mutta varmaan teitä naisiakin on minun ikäisiäni jotka on suuntaa vailla?
Mitä jos saisi sen elämän himon kumppanin kanssa?
Pahoittelen myös sitä, että en ole ihan perus postaaja täällä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin olet? Kelpaako 50v nainen?

Vierailija
2/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisättäköön tuohon vielä se, että en halua "turhaa seksiä". En ole koskaan ollut kiinnostunut yhdenillanjutuista, mutta olen kuitenkin seksuaalinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä elämäntilanteesi muuten on? Millainen olet? Onko lapsia, exiä ja missäpäin asut?

Vierailija
4/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

C'mon man. MGTOW... MGTOW.

Naiset ei tuo kuin harmia.

Vierailija
5/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä elämäntilanteesi muuten on? Millainen olet? Onko lapsia, exiä ja missäpäin asut?

Aika Turhalta tuntuu. Välillä kuntouttavissa työtoiminnoissa jne.. En osaa sanoa millainen olen, kun olen aina ollut yksin. Ei lapsia tai exiä. Eli siitä voisi olettaa, että kyllä minussa jotain vialla on, mutta en osaa sanoa mitä.

Vierailija
6/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi 35v on omasta mielestään jo vanha, sitä näkyy tällä palstalla useasti että ollaan jo iällä 30-40 vuotiaana. N. 62v

Vierailija
7/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi 35v on omasta mielestään jo vanha, sitä näkyy tällä palstalla useasti että ollaan jo iällä 30-40 vuotiaana. N. 62v

Joo en siis sillai vanha olekaan, mutta kyllä tällä iällä varmaan pitäisi olla jo kokemusta elämästä.. Enkä minä sille enää mitään voi. Mennyttä mikä mennyttä.

Vierailija
8/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko saanut mun vastausta? En oikein tajua miten tämä sivu toimii kun ei näy noita vastauksia. Vastasin sulle kyllä.

Vierailija
9/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinulla ei ole mitään kiinnostuksenkohteita tai päämääriä elämässäsi, ja odotat, että nainen on ratkaisu kaikkiin ongelmiisi?

Vierailija
10/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla ei ole mitään kiinnostuksenkohteita tai päämääriä elämässäsi, ja odotat, että nainen on ratkaisu kaikkiin ongelmiisi?

Miks sanot noin ;__;

En oo ihan varma pitääkö näihin vastata mitään, mutta voin mä. En käy täällä niin usein. Eli siis yritän etsiä samanhenkistä naista kuin minä.

Joo joo.. tajusin kyllä että vastasin trolliin, mutta oon oikeasti ihan uus täällä niin tää ei tuu toistuun :)

Vierailija
11/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks sanot noin ;__;

En oo ihan varma pitääkö näihin vastata mitään, mutta voin mä. En käy täällä niin usein. Eli siis yritän etsiä samanhenkistä naista kuin minä.

Joo joo.. tajusin kyllä että vastasin trolliin, mutta oon oikeasti ihan uus täällä niin tää ei tuu toistuun :)

Ihan vilpittömältä kysymykseltä tuo mielestäni vaikutti, joskin kylmästi muotoillulta, eikä miltään trollilta. Minuakin kiinnostaisi vastauksesi.

Vietätkö paljon aikaa netissä? Oletko koskaan ollut täysipäiväisesti töissä? Mitä teet ajallasi?

Vierailija
12/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks sanot noin ;__;

Ihan vilpittömältä kysymykseltä tuo mielestäni vaikutti, joskin kylmästi muotoillulta, eikä miltään trollilta. Minuakin kiinnostaisi vastauksesi.

Vietätkö paljon aikaa netissä? Oletko koskaan ollut täysipäiväisesti töissä? Mitä teet ajallasi?

Vietän ihan liikaa netissä aikaa. Ja näen tämän mitä netissä tapahtuu, enkä hyväksy sitä.. Minusta netissä on ihan liikaa vihaa :( Ei minulla ole varsinaisesti mitään kiinnostuksia. En halua elämältäni mitään.. Muuta kuin että olisi joku syy haluta jotain? Tajuatteko? En usko, että olen mikään täysi kusipääkään, en ainakaan koe olevani moinen. Se olis ihan hemmetin ihanaa, että olisin jossain pohjoisnorjassa rakastamani naisen kanssa telttailemassa ja siellä teltan edessä keiteltäis kahvia trangialla.. Ei tule nyt mitään muuta isompaa mieleen mitä haluaisin.

Vierailija
13/13 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks sanot noin ;__;

Vietän ihan liikaa netissä aikaa. Ja näen tämän mitä netissä tapahtuu, enkä hyväksy sitä.. Minusta netissä on ihan liikaa vihaa :( Ei minulla ole varsinaisesti mitään kiinnostuksia. En halua elämältäni mitään.. Muuta kuin että olisi joku syy haluta jotain? Tajuatteko? En usko, että olen mikään täysi kusipääkään, en ainakaan koe olevani moinen. Se olis ihan hemmetin ihanaa, että olisin jossain pohjoisnorjassa rakastamani naisen kanssa telttailemassa ja siellä teltan edessä keiteltäis kahvia trangialla.. Ei tule nyt mitään muuta isompaa mieleen mitä haluaisin.

Hyviähän nuo sinun haaveesi on, mutta oikeastaan jokainen nainen haluaa että miehellä on joku suuri tarkoitus elämässään. Tarkoitus joka ei liity mitenkään siihen naiseen. Naiselle mies joka laittaa tarkoituksensa ykköseksi on aina viehättävämpi, kuin mies joka laittaa naisen ykköseksi.

Sinun tulee etsiä joku tarkoitus elämääsi ja tehdä siitä intohimosi jota seuraat ja toteutat. Olipa se vaikka hyväntekeminen. Vasta kun olet löytänyt tämän tarkoituksesi, niin vasta sitten löydät sen naisen ilman mitään ongelmia. Silloin ei edes tarvitse etsiä, niitä tulee ja niitä pitää jopa torjua kun olet puhtaasti sen tarkoituksesi perässä suuren osan ajastasi.

Kun olet tuollainen, naiset haluavat sinua. Silloin on jono naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi