Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun myyt Tori.fi:ssä, laita otsikkoon vaatteen/kengän koko!

Vierailija
09.09.2019 |

Hei kaikki Tori.fi- myyjät!

Voisitteko laittaa jo siihen otsikkoon myymäsi vaatteet/kengän koko. Ärsyttävää avata ilmoitus ja etsiä ensimmäisenä koko. Vaikka tuote olisi just se mitä etsii, on se ihan turhaa kun koko on väärä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koskee myytäviä huonekaluja. Jos et niitä otsikkoon halua, tai saa mahtumaan, olisi enemmän kuin paikallaan ne esittelytekstissä mainita. En todellakaan ala soittelemaan tai viestimään jonkun tason mitoista. Minun osaltani kiinnostus loppuu välittömästi.

Vierailija
2/23 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Sama koskee urheiluvälineitä. Esim. suksien pituus otsikkoon. En klikkaile edes auki ilmoituksia joissa ei ole kuvaa ja kokotietoa myytävästä jutusta jo otsikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se vaatteen tai kengän kokoa aina hyödytä kertoa. 38 kenkä voi olla aivan liian pieni tai suuri, kun kengät/vaatteet eivät mitään standardimitoitettuja ole. Kengistä siis lisäksi sisämitta ja paidoista rinnanympärys, pituus jne.

Vierailija
4/23 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei jaksa nähdä täysillä vaivaa ja ei se klikkaaminen ja nopeasti katsomus oikeesti oo työlästä jos sattuuki olee mitä haluu

Olen myynyt omaisuuteni kohta torissa

En ole saanut kuin kiitoksia

Vierailija
5/23 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaja lue se ilmoitus. Jos siihen ilmoitukseen on erikseen selkeästi kirjoitettu "vain nouto" tai "ei postitusta", niin se myös tarkoittaa sitä. Kukaan ei tuollaista siihen huvikseen laita. Eli ihan turhaan otatte yhteyttä ja ruinaatte postitusta hevonkuuseen.

Vierailija
6/23 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo hakuun pitäisi voida laittaa kengän koko

Vierailija
7/23 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku vaate on ollut tonnikeijun päällä niin ei sitä niin varma enää venymisen jälkeen ole mitä kokoa se on.

Vierailija
8/23 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se vaatteen tai kengän kokoa aina hyödytä kertoa. 38 kenkä voi olla aivan liian pieni tai suuri, kun kengät/vaatteet eivät mitään standardimitoitettuja ole. Kengistä siis lisäksi sisämitta ja paidoista rinnanympärys, pituus jne.

No antaahan se nyt mittakaavaa. Jos mun jalka on 36 niin ei todellakaan kiinnosta koon 42 kengät ja ärsyttää klikkaill turhaan auki.

Tekstiin sitten tarkat mitat yms.

Vierailija
9/23 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaa sen siihen hakukenttään?

Vierailija
10/23 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostamassa ruokapöytää. Olisipa ollut helpompaa kun koko olisi lukenut jo otsikossa. Parhaimmissa tapauksissa kokoa ei mainittu edes tekstissä. Haloo! Eihän sitä kuvasta voi päätellä!

Vierailija
11/23 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei noin halvoista käytetyistä tuotteista tarvitse vaatia jokaista mittaa joka suunnasta. Kukaan jaksaisi enää mitään laittaa halvalla myyntiin. Jos et uskalla ostaa sovittamatta, älä osta. Koko riittää ja maininta jos on poikkeavan niukka tai reilu.

Vierailija
12/23 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin täältä hävisi se toinen tori-ketju, jossa puhuttiin postituksen puolesta ja vastaan?

Vierailija
13/23 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No antaahan se nyt mittakaavaa. Jos mun jalka on 36 niin ei todellakaan kiinnosta koon 42 kengät ja ärsyttää klikkaill turhaan auki.

Tekstiin sitten tarkat mitat yms.

Älä puhu potaskaa. Jos on riittävän hienot ja edulliset kengät niin kyllä kolmekutonenkin voi käyttää nelikakkosia.

Vierailija
14/23 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta! Hyvä idea!

Vierailija
15/23 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei noin halvoista käytetyistä tuotteista tarvitse vaatia jokaista mittaa joka suunnasta. Kukaan jaksaisi enää mitään laittaa halvalla myyntiin. Jos et uskalla ostaa sovittamatta, älä osta. Koko riittää ja maininta jos on poikkeavan niukka tai reilu.

Miten niin halvalla? Olen itse ostamassa hyväkuntoisia Niken lenkkareita Torista. Niiden hinta voi olla jopa yli sadan euron. Varsinkin tennareissa olisi tosi helppoa laittaa se koko ja senttikoko siihen otsikkoon, kun ne lukee siellä kengässä. Eli esimerkiksi näin: ”Niken lenkkarit, koko 38,5, 24,5 cm.”

Vierailija
16/23 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin halvalla? Olen itse ostamassa hyväkuntoisia Niken lenkkareita Torista. Niiden hinta voi olla jopa yli sadan euron. Varsinkin tennareissa olisi tosi helppoa laittaa se koko ja senttikoko siihen otsikkoon, kun ne lukee siellä kengässä. Eli esimerkiksi näin: ”Niken lenkkarit, koko 38,5, 24,5 cm.”

Maksat 100 euroa jonkun toisen jaloissa olleista käytetyistä kengistä, joissa voi olla jalkasieni tai askelluksen aiheuttamia kulumia?

Mielenkiintoista.

ohis

Vierailija
17/23 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksat 100 euroa jonkun toisen jaloissa olleista käytetyistä kengistä, joissa voi olla jalkasieni tai askelluksen aiheuttamia kulumia?

Mielenkiintoista.

Jotkut myyvät ihan uusia kenkiä Torissa, on vielä laatikossa. Jotkut ovat taas kokeilleet ja todenneet, että väärä koko, jolloin kenkä on kuin uusi (vaikka sillä ois juostu yksi lenkki). Ainakin itse voin sellaisen kengän ostaa jos sen saa halvemmalla kuin kaupasta.

Vierailija
18/23 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ois hyvä monen tehdä torissa. Merkatkaa ne koot sinne!

Vierailija
19/23 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan on se ja sama mitä mihinkin kirjoittaa kun monet ei huolella edes lue. Tulee aivan typeriä kysymyksiä.

Vierailija
20/23 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan on se ja sama mitä mihinkin kirjoittaa kun monet ei huolella edes lue. Tulee aivan typeriä kysymyksiä.

Itse kirjoitan mahdollisimman lyhyesti siihen ilmoitukseen. Ajattelen, että tarvii vaan sen yhden hyvän, eli ostajan, jonka kanssa kaupat onnistuu. Muut saa kysellä ja tehdä ohareita, ne tuntuu kuuluvan pakettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan