Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä paras poistaa viiksikarvat? Mitä käytät?

Vierailija
09.09.2019 |

Vahalla ajattelin, mutta mikä olisi paras?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistan Veet-voiteella. Kerran käytin vahaa, mutta se jäi siihen yhteen kertaan, koska tuloksena oli tulipunainen ja verta tihkuva iho, johon muodostui mätäpaiseita, ja parantuminen kesti pitkään.

Vierailija
2/20 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä poistan Veet-voiteella. Kerran käytin vahaa, mutta se jäi siihen yhteen kertaan, koska tuloksena oli tulipunainen ja verta tihkuva iho, johon muodostui mätäpaiseita, ja parantuminen kesti pitkään.

Auts. Millaista vahaa käytit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin pinseteillä.

Vierailija
4/20 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nypin pinseteillä.

Niin minäkin olen tehnyt tähän asti, mutta on niin kivuliasta. Kertarepäsyllä se olisi äkkiämmin ohi :D

Vierailija
5/20 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts. Millaista vahaa käytit?

Se oli jotain Veetin ihan siihen tarkoitettua vahaa, tarkemmin en muista kun siitä on kauan. Myöskään mun jalat ei kestä vahaa tai epilointia. Mutta monillehan vahaus sopii hyvin, joten kannattaa kyllä kokeilla.

Vierailija
6/20 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tehtävään on kehitetty partakoneeksi kutsuttu laite.

Sähköllä toimiva tai käsin vedettävä.

Vierailija
7/20 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahaliuskat, sellaiset pienemmät mitkä suunniteltu kasvoille.

Vierailija
8/20 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epiloin, tehokas ja ei tuu näppyjä.

Vierailija
9/20 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan käytän vahaliuskoja, yleensä nypin. Vaha on kyllä kivuliaampaa kuin nyppiminen, vaikka kestää vain hetken. Kipu ei ole hetkessä ohi ja tosiaan verta saattaa tihkua ja muutenkin sattua pidempään. 

Vierailija
10/20 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua sänkeä.

Vierailija
11/20 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langalla. Jollei ole tuttua, niin googlaa "threading".

Nopeaa ja siistiä tehdä itse.

Vierailija
12/20 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoihin tarkoitetut vahaliuskat.

Vierailija
13/20 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvojen kärjet vaan jää ajamalla paksuiksi ja ne näkyy, tuntuu ja kasvaa nopeasti takaisin. Kyllä juurineen poisto on naisille parempi, ellei sitten halua ajella joka päivä.

Vierailija
14/20 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinaan käytän vahaliuskoja, yleensä nypin. Vaha on kyllä kivuliaampaa kuin nyppiminen, vaikka kestää vain hetken. Kipu ei ole hetkessä ohi ja tosiaan verta saattaa tihkua ja muutenkin sattua pidempään. 

Kun vahaa/nyppii useammin niin ei tee enää niin kipeää. Toisekseen kasvoille suunnatuissa vahaliuskapaketeissa on usein sellainen rauhoittava puhdistuspyyhe mukana. Itse teen vahauksen useimmiten iltaisin niin ettei ole muita menoja enää, niin punoittava iho saa rauhassa rauhoittua.

Vierailija
15/20 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikkoterällä lähtee!

M 32

Vierailija
16/20 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein te vahaajat joudutte vahaamaan? Ja kuinka kauan pitää odottaa, että ne haivenet on sen pituisia että pystyy uudelleen vahaamaan?

Vierailija
17/20 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein te vahaajat joudutte vahaamaan? Ja kuinka kauan pitää odottaa, että ne haivenet on sen pituisia että pystyy uudelleen vahaamaan?

Ihan silmämääräisesti katson, itsellä kasvaa sen verran vaaleat karvat etten aina jaksa poistaa ja välillä nypin niitä pitempiä yksilöitä. Varmaan kannattaa odottaa että ovat n. 2-3 mm, jotta nappaa vahaan kiinni. Riippuu henkilöstä kuinka nopeaa karvankasvu on, toisilla varmaan pari viikkoa toisilla kuukausi pari.

Vierailija
18/20 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jollain perus sheiverillä yleensä.

Mulla ei toimi Veet-liuskat kasvoille eikä lankaaminen. Tai no karvat lähtee, mutta ihoon tulee pikkuisia finnimäisiä näppyjä, jotka on vähintään yhtä huono vaihtoehto kuin karvat.

Välillä nypin pinseteillä yksittäisiä karvoja, mutta kaikkien "viiksien" käsittelyyn se olisi liian kivuliasta.

En ole kyllä nyt muutamaan viikkoon jaksanut tehdä "viiksilleni" oikein mitään. Vaikka sheivaaminen on tähän mennessä ollut paras keino, se kuitenkin raastaa ikävästi herkkää ihoani. Mielestäni karvat ei näy kauas, mutta tuntuu että mua on tuijotettu tavallista enemmän. :/ Onneksi en käy töissä tai missään, jossa saisi tuota asiaa paljon hävetä.

Ärsyttää, että karvoja edes "pitää" poistaa.

Vierailija
19/20 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 jatkaa: Epilaattorilla tulee myös noita pikkunäppyjä.  Miten niitä voi estää? Olen kokeillut desinfioimista ja jotain rauhoittavan voiteen laittamista, ei auta.

Vierailija
20/20 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylällä sipaisen noin joka toinen päivä, samalla kun pesen kasvot. Ei ärry iho eikä karvatupet, ei ehdi tulla häiritsevää sänkeä. Ja mikä tärkeintä, ei satu. En ikimaailmassa alkaisi repimään naamaani jollain vahoilla ja epilaattoreilla. Jotkut naiset tekee kyllä itselleen ihan hulluja juttuja.