Avokki alkoi nalkuttaa yhteisen ystävämme syntymäpäivillä minun ja siskoni alkoholin käytöstä "Naiset juo vain vähän"
Itse oli veljensä ja muun seurueen kanssa ympäripäissään, synttärisankaria lukuunottamatta. Minä ja siskoni joimme siis illan aikana molemmat pullon kuoharia, mikä on mielestäni juhlissa ihan kohtuu määrä, kun oli ruokaakin tarjolla.
Mies tuli siihen sössöttämään että naiset juo vähän vaan ja yritti ottaa lasia kädestäni ja myöhemmin pulloa pöydältä. Sössötti vielä että kato nyt, ei hänen (naispuolinen) serkkunsakaan juo ollenkaan. No ei varmaan kun on raskaana. Tiuskaisin että pidä huoli omista juomistasi ja sitten sentään lopetti.
Pahoittelen, johonkin oli pakko purkaa.
Kommentit (24)
Niin, hän on oikeassa. Naiset juo vain vähän.
Niin se menee. Jos ei mene, niin ei ole Nainen.
Vaihtoon! Tosi ällöttävä piirre miehessä tuo että koettaa sanella miten naisten tulisi käyttäytyä. Sovinististahan se on, ei auta mikään.
JSS
Mistä te oikein kaivatte näitä sankareita?
Ohlin ihn phikkasen khännissä ja se shika kehtas vhalittaa.
Jhuhlat y know!
Jätä ihmeessä se sika, sika ansaitsee parempaa.
Yllättävän monella miehellä noita "naisen kuuluu olla/tehdä x", ja sitten odotetaan, että nainen alistuu niihin omassa päässä muodostettuun muottiin.
Kylläpäs näitä naisten alkoholinkäyttöön liittyviä avauksia alkoi tulemaan. Ensin mies oli absolutisti ja nyt juoppo, mutta silti naisen juominen oli ongelma.
Mitenkähän se mies seuraavassa avauksessa? Kohtuukäyttäjä, jolle ei sovi naisen kohtuukäyttö?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs näitä naisten alkoholinkäyttöön liittyviä avauksia alkoi tulemaan. Ensin mies oli absolutisti ja nyt juoppo, mutta silti naisen juominen oli ongelma.
Mitenkähän se mies seuraavassa avauksessa? Kohtuukäyttäjä, jolle ei sovi naisen kohtuukäyttö?
Lisää listaan pari "akka nalkuttaa kun juon kaljaa" -aloitusta viikonlopulta.
No eihän tuo nyt kohtuutonta ole, kun kuoharit on keskimäärin 8-12%
Trololol... Mutta onneksi et sentää lopettanut juomista ja kumartanut nöyrästi "anteeksi herrani". V*ttu soikoot mitä nämä aloitukset täällä ovat, kun tätä samaa asiaa on käsitelty monessa eri ketjussa... Jos ihan oikeasti tuollaisia "miehiä" on paljonkin av-mammoilla puolisoinaan, niin eikö tuollaisten turhakkeiden sitten pitäisi päästää etsimään niitä "täydellisiä" ja sivistyneitä naisiaan...
Vierailija kirjoitti:
Niin, hän on oikeassa. Naiset juo vain vähän.
Niin se menee. Jos ei mene, niin ei ole Nainen.
Ja mieskö on mies, kun juo paljon? 😂
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monella miehellä noita "naisen kuuluu olla/tehdä x", ja sitten odotetaan, että nainen alistuu niihin omassa päässä muodostettuun muottiin.
Niin ja kyllä on varmasti myös naisia, jotka olettavat miehen olevan/tekevän jotain asiaa X, koska ovat miehiä... Typerää stereotypiaa ja kyllä ihmiset pitää nähdä yksilöinä.
Minä iloitsen kun naiseni juo paljon. Saan anaalia ja suihinottoa aina kun hän on kännissä.
Mitä sitä vinkumaan , näemmä on vakka huolella kantensa valinnut
En tiiä
Itsehän juon niin paljon kuin haluan ja kyllä nuo kaverit on kestänyt ihmeen kaupalla.
Nyt olen pisteessä etten enää halua juoda.
Juon aina liikaa ja koska häpäisen itseni joka kerran. Ei ole minulle se asia.
No pullollinen on ehdottomasti liikaa, humalahakuista juomista joka on niin wt...
Toinen juttu tietysti et onko juopunut avokki oikea henkilö arvostelemaan. Taidatte molemmat olla suurkuluttajia. Joilla on tapana juoda liikaa joka juhlissa ja sitten kehittää perheriita aiheesta. Teitä en kutsuisi toista kertaa juhliini kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
No pullollinen on ehdottomasti liikaa, humalahakuista juomista joka on niin wt...
Toinen juttu tietysti et onko juopunut avokki oikea henkilö arvostelemaan. Taidatte molemmat olla suurkuluttajia. Joilla on tapana juoda liikaa joka juhlissa ja sitten kehittää perheriita aiheesta. Teitä en kutsuisi toista kertaa juhliini kumpaakaan.
En ole ap, mutta uskallan väittää että eivät he tuollaisen kuivakurkun kekkereihin tulisi vaikka kutsuttaisiinkin. :D
3
0/5
Kukaan ei kännissä seuraa toisten juomisia :D
Kuvottava tyyppi. Hän ei olisi ikinä enään tervetullut minun juhliini. Sinä ap saisit päättää tuletko yksin vai jatkatko tuollaisen urpon paapomista. Varmaan laatumies muiltakin osin? Tee äkkiä lapsia, että varmasti olet ansassa.
No on pulo kuoharia per henkilö aika paljon, mutta miehesi saisi ennemminkin tarkkailla omaa juomistaan jos oli ympäripäissään.