Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avokki alkoi nalkuttaa yhteisen ystävämme syntymäpäivillä minun ja siskoni alkoholin käytöstä "Naiset juo vain vähän"

Vierailija
09.09.2019 |

Itse oli veljensä ja muun seurueen kanssa ympäripäissään, synttärisankaria lukuunottamatta. Minä ja siskoni joimme siis illan aikana molemmat pullon kuoharia, mikä on mielestäni juhlissa ihan kohtuu määrä, kun oli ruokaakin tarjolla.

Mies tuli siihen sössöttämään että naiset juo vähän vaan ja yritti ottaa lasia kädestäni ja myöhemmin pulloa pöydältä. Sössötti vielä että kato nyt, ei hänen (naispuolinen) serkkunsakaan juo ollenkaan. No ei varmaan kun on raskaana. Tiuskaisin että pidä huoli omista juomistasi ja sitten sentään lopetti.

Pahoittelen, johonkin oli pakko purkaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte juoda miten haluatte. Minusta kummankin juominen kuulostaa todella suurelta määrältä, johon mahtuu monta alkoholiannosta, onko sietokyky kasvanut jos sen määrän tarvitsee. Eräs hieno neiti veti pullollisen viiniä erottuaan pelimiehestä ja joskus mietin juovatko niissä piireissä aina sen verran. Ei ole syyllistäminen mielessä, vaan annoskoot yleisesti.

Vierailija
22/24 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty oikein tuollaisten naisiin kontrolloivasti ja alentavasti suhtautuviin miehiin muodostaa mitään suhdetta jossa voisi kunnioittaa sitä miestä. Ällöttävää on kaikki sovinismi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo kuohuviiniä on valtava määrä! Siitä tulee väistämättä humalaan eikä humalajuominen sovi kenellekään. Mitä iloakaan siitä on? Humala on elimistön myrkytystila.

Vierailija
24/24 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JSS

Mistä te oikein kaivatte näitä sankareita?

Porvoosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi