Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaako merkkivaatteiden käyttö?

Tavallinen tallaaja
09.09.2019 |

Olen pienituloinen ihminen, mutta mieheni tienaa varsin hyvin ja haluaa aina ostaa minulle merkkivaatteita. Minua nolottaa näiden vaatteiden käyttö, sillä pidän itseäni varsin tavallisena ihmisenä, enkä halua pukeutua pröystäilevästi. Onko täällä muita, joilla on sama tilanne?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolota ellen tunne itseäni käveleväksi mainoskyltiksi. Eli merkkiä saa olla mutta niin ettei merkki näy selvästi kauas.

Vierailija
2/6 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä kukaan tiedä mitä ne on ellet sitten osta sellaisia joissa on isolla se logo jossain näkyvässä paikassa. Oikeissa merkkivaatteissa harvemmin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on totisesti tutun tuntuista.

Koko vaimon suku on ihmeellisiä häpeilijöitä, nurkkiin piiloutujia, tavallisia ja vaatimattomia.

Ei voi pukeutua koskaan kunnolla, pitää mennä eteiseen juomaan kahvia katetun pöydän sijaan (kun eteisessä on ihan hyvä), minulle täytyy antaa vaatimattomuus- ja käyttäytymisohjeita ja sitten se painajaismainen kursailu ennen pöytään käymistä.

No, kyllä ne ovat hyviä ihmisiä ja minä pidän heistä, mutta välillä kyllä verenpaine alkaa nousta.

Vierailija
4/6 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä se merkin näyttäminen kantajalleen antaa? Heidän täytyy olla todella epävarmoja ihmisiä jos sitä pitää näyttää tarkoituksella.

Hyvä esimerkki esim instassa kuvat jotka aseteltu niin että se kallis(?) laukku näkyy siellä takana.

Itse ostan välillä merkkivaatteita mutta vain siitä syystä että ehkä kestävät pidempään.

Hankkikaa itsetunto! :)

Vierailija
5/6 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama toisten ihmisten vaatteet, ei kiinnosta suuntaan eikä toiseen.

Jos et halua merkkivaatteita, kerro se miehellesi.

Vierailija
6/6 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, merkkivaatevouhotus on noloa. Nykyisinhän näitä pitää olla jo vauvasta asti. Onko tylsempää vaatetta kuin joku Gantin neule? Keski-ikäiset näitä suosii varsinkin, joka toisella löytyy ja vielä syytetään teinejä massan mukana menosta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi