Te jotka olette iän myötä kyllästyneet bailaamiseen ja nautitte sen sijaan rauhasta ja luonnosta
Osaatko kertoa mistä johtuu ja mikä johti siihen että toinen lakkasi kiinnostamasta ja toinen alkoi kiinnostaa?
Myös muut vastaavat esimerkit ns. rauhoittumisesta ja harmoniasta kiinnostaa
Kommentit (45)
En ole ikinä bailannut. Muutaman ravintolakäyntiä nuorena oli pakkopullaa kun mukamas piti mennä ettei pidetä outona. Luontoa rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa kaikki em. edelleen vaikka keski-ikäinen olenkin.
Millä tavoin bailaat tai muuten vietät railakasta aikaa? Kuinka usein?
Vietetään illanistujaisia kavereiden/kaveripariskuntien kesken tai lähdetään teatteriin, keikalle, syömään, pubiin, mitä näitä nyt on.
Mä olin juuri tuollainen kunnes lopetin alkoholin käytön ja kaikki muuttui.
Eli nyt et käy ravintolassa syömässä, teatterissa, et tapaa kavereita iltaisin, et käy keikoilla.... mitä oikein teet??
Kyllästyin krapulaan. Ikää tuli, niin krapulat vaan pahentui. Nykyään otan max 2 annosta, en käy baareissa, kun en jaksa edes valvoa. Lauantai- ja sunnuntaiaamut on nautinto, kun herään aikaisin, juon kahvia ja lähden kävelylle.
Ei hikoilua, huonosti nukkumista, päänsärkyä, pahoinvointia, iltaan saakka torkkumista.
Minun "biletys" oli aina sitä, että join liikaa helpottaakseni sosiaalista jännittämistä ja miellyttääkseni muita, tanssin yökerhossa tuntikausia ja sitten kärsin koko seuraavan päivän aivan hirveästä krapulasta ja morkkiksesta, vaikka en oikeasti mokaillut mitään.
Kolmisen vuotta sitten sain vaan tarpeekseni. Vaikka introverttina nautin yökerhoissa aina siitä, että saa olla yksin ihmisjoukon keskellä eikä melun takia tarvitse yrittääkään jutella kenenkään kanssa, ei se vaan ole minulle sopiva toimintatapa eikä alkoholi edes saa minua iloiseksi. Ei ole sen arvoista.
Tykkään viikonloppuiltanakin olla rauhassa kotona, lämpimässä ja hiljaisuudessa, puuhata omiani ja voida seuraavana päivänä hyvin. Olen nyt 32v ja tuntuu ihan hyvältä jatkaa tällä "kaavalla", tämä sopii minulle paremmin kuin juhlijan esittäminen.
Minua Ei kiinnosta bilettäminen. Mutta ei kyllä luontokaan. Rauha joo, mutta mihinkään pöpelikköön en halua.