Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet oksennustaudissa..

Vierailija
09.09.2019 |

Vai onko käytössäsi joku muu keino?

Kun olet oksennustaudissa..

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun olin oksennustaudissa niin oksensin sankyyn. 

Olin silloin 3-vuotias. 

Vierailija
2/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse makaan ämpäri kainalossa ja heti kun oloa vähän helpottaa, käyn vessassa huuhtelemassa ja takaisin sänkyyn ja ämpäri lattialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä tuli krapulassa oksenneltua, mutta nyttemmin olen viisastunut sen verran ettei ole tarvinnut oksentaa enää vuosikymmeniin.

Vierailija
4/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennan värilliseen pussiin. En halua nähdä ja haistella omaa oksennusta, kuten tapahtuisi jos oksentaisin ämpäriin, koska se pitäisi käydä tyhjentämässä vessassa. Yrjö pussiin, pussi kiinni ja sängyn vieressä olevaan roskapussiin.

Vierailija
5/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ruokamyrkytys pari vuotta sitten. Oksentelin lähinnä jalkeilla ollessani, en herännyt oksentamaan. Pidin ämpäriä varalta sängyn vieressä.

Vierailija
6/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennäköisesti ollut lapsena oksennustaudissa, vaikka en muista sitä. Muistan kyllä pikkuveljen oksennustaudin, ja miten mielenkiintoisena pidin mahan sisältöä.

Vierailija
7/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjöän mieluiten pönttöön, mutta saatan kyllä pitää ämpäriä sängyn vieressä varmuuden vuoksi. Yrjöän siihen, jos yrjö tulee niin nopeasti, etten ehdi pöntölle.

Vierailija
8/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisiällä kärsimissäni vatsataudeissa / ruokamyrkytyksissä oksentelu on ollut niin rajua, ettei taukoja siitä ole juuri ollut, joten olen asettunut pöntön eteen lattialle kun sitä yrjöä on tullut niin ettei edellisestä ehdi toipua ennen seuraavaa kierrosta :D 

Vierailija
9/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt oksennustauti, mutta baari illan jälkeen onneksi taksikuskilla on ollut antaa muovipussi enkä sotkenut taksia. Vain oman takin. Toki jos pussia ei olisi ollut, olisin työntänyt pään ikkunasta ulos.

Vierailija
10/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia sitten iski raju norovirus ja tavaraa tuli molemmista päistä. Istuin pöntöllä ripuloimassa ja oksensin lavuaariin. Oli aika ainutkertainen kokemus!

Vierailija
11/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakin vuosia sitten iski raju norovirus ja tavaraa tuli molemmista päistä. Istuin pöntöllä ripuloimassa ja oksensin lavuaariin. Oli aika ainutkertainen kokemus!

Tämän takia minulla on aina ämpäri oksentamista varten vessassa. Kun on joskus joutunut huutamaan puolisoa äkkiä hakemaan ämpäriä, lavuaarikin on niin kaukana pöntöstä. Toki sen aina tautien jälkeen desinfioin. Hätätapauksia varten ollut jo kuutisen vuotta.

Vierailija
12/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista milloin olisin viimeksi ollut taudissa, mutta yleensä elän suht normaalisti ja menen vessaan kun on tavaraa tulossa.

Vierailija
13/13 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut mahataudissa niin, että oksentaa pitää noin puolen tunnin välein, joten siinä välissä makaan kyllä sängyssä ja juoksen sitten vessaan. Ikinä ei ole ollut tähän ikään mennessä (yli 40) ollut sellasta, että tulisi molemmista päistä yhtä aikaa, huh...*koputtaa puuta* Muista hämärästi, kuinka lapsena oli aina sairaana joku ämpäri sängyn vieressä, mutta kerran onnistuin kuitenkin oksentamaan sohvalle (voi äiti parkaa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän