Suomalainen nainen avautuu romanttisesta suhteestaan kaksoistorneihin
Kommentit (10)
Minä luin tuon Iltalehden artikkelin ja kiinnitin huomiota vain yhteen asiaan: sanaan "seurustella". Eikö seurustelemiseen tarvita toisenkin osapuolen hyväksyminen ja peräti olemassaolo?
Se, onko Anna rakastunut torneihin, ei taas liikuta minua mitenkään.
Siis voi luoja.
Eikös joku eukko mennyt naimisiin Eiffel torninkin kanssa.
Silppu2 kirjoitti:
Siis voi luoja.
Meni. Tosin vain leikisti. Eivät nuo avioliitot jonkun rakennuksen, auton tai koiran kanssa missään mitään virallisia avioliittoja ole vaikka jotkut tuntuvat niin kuvittelevan kun ottavat näitä aina esimerkiksi siitä mihin johtaa kun avioliitto avattiin myös samaa sukupuolta oleville pareilla.
Vierailija kirjoitti:
Silppu2 kirjoitti:
Siis voi luoja.
Meni. Tosin vain leikisti. Eivät nuo avioliitot jonkun rakennuksen, auton tai koiran kanssa missään mitään virallisia avioliittoja ole vaikka jotkut tuntuvat niin kuvittelevan kun ottavat näitä aina esimerkiksi siitä mihin johtaa kun avioliitto avattiin myös samaa sukupuolta oleville pareilla.
Mun pitäis varmaan mennä naimisiin mun lempilaitteen kanssa 😍😄
Meitä on moneksi... Tuokaan tuskin tulee työllistymään ikinä. Yhteiskunnan elättinä koko ikänsä.
Eihän tuo ihan valtavirtaa ole. Mutta kaunis nainen ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ihan valtavirtaa ole. Mutta kaunis nainen ei voi muuta sanoa.
7 jatkaa vielä.
Miten Karilla ei ole todella hyväksikäytetty olo tuossa ystävyydessä? Kun kuitenkin molemmat on tietoisia Karin tunteista.
Hän siis ihastui torneihin vasta iskun jälkeen. En ole mikään asiantuntija, mutta saan tuosta kuvan että hän traumatisoitui silloin 14-vuotiaana pahasti nähdessään tv:stä tornien tuhoutumisen ja ihastuminen niihin oli hänen tapansa käsitellä traumaa.
Tuo objektiseksuaalisuus on kyllä niin himmeää meininkiä että ei voi muuta kuin ihmetellä ihmisaivojen moninaisuutta. Saavat toki vapaasti olla sitä mitä ovat, tuskin joku Eiffelin torni ihailusta häiriintyy. Tai Toinen porukka jota kovasti ihmettelen ovat pyromaanit. Miten joku voi kiihottua tulipalosta? Tämä on jo vaaraksi muille. Näin luonnontieteilijänä kiinnostaa kyllä miten tuokin selittyy.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/c5cbd464-09a5-43d9-af12-cfbadd6…