Postin hommiin, alle 9 euroa tunti
Postilla olisi paikkoja auki, kun saadaan ensin kovempipalkkaiset ulos talosta. Sanomalehdenjakajan perustuntipalkka on työsuhteen alkaessa 8,91 e/h. Klo 00-06 väliseltä työajalta maksamme myös yölisän, 0,75 e/h. http://toimistot.te-palvelut.fi/kaikki-tapahtumat?p_p_id=8&_8_struts_ac…
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävän huono palkka.. Kuka tuohon ryhtyy?!
Opiskelijat.
8,91+0.75€ tunnissa yötyöstä! huh huh!
Toivottavasti tuonne ei mene ketään. Se olisi selvä viesti, että tämä peli ei vetele.
Yleensä työ jossa ei vaadita järkeä tai voimaa on palkkaukseltaan tuota luokkaa.
Se mitä olen kuullut niin lähes kaikista kesätyöpaikoistakin opiskelijat ja nuoret saavat +10€ palkkaa ja sekin on vielä vähän, mutta alle 9e/h on vitsi joka ei naurata.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi todellakin :'D
Kyllä tuo on ihan silkkaa halveksimista ja vit#tuilua, eikä mikään vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Työttömät.
Tuolla palkalla motivaatio olisi aika matala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömät.
Työnantajat ei palkkaa työttömiä vaan töissä olevia. Ja valittavat sitten työvoimapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömät.
Totta, karenssin pelossa :(
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuonne ei mene ketään. Se olisi selvä viesti, että tämä peli ei vetele.
Ainakin pääkaupunkiseudulla ja muillaa rikastuspaikkakunnilla näille yötyölaisille pitäisi maksaa lisäksi vaarallisen työn lisää.
Tuolla palkalla ja työtunneilla kukaan ei elätä itseään, saati sitten myös muuta perhettä.
Tämä kertoo niin tästä ajasta :'(
Nyt riittää englantikin! Aiemmin on muistaakseni vaadittu suomenkielentaito. Ehkä tässä ei enää edes haeta suomalaisia työntekijöitä - vrt. Wolt/Foodora?
Menkääpä joku pääkaupunkilainen kattomaan, mikä meininki.
Pakko saada nousemaan 13 e + 1,50e yötyö
Tuohon työhön rupeava voi myös tykätä yötyöstä ja saa päivän siten vapaaksi. Meitä on monenlaisia. Työ ei myöskään ole mitään älyvapaata hommaa, kokeilkaapa itse.
Palkasta olen samaa mieltä, nöyryyttävää.
Rahat menee sijoittajile ja rikkaille. Kansa köyhtyy, myös keskiluokka. Kohta nousee kapina.