Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Freelancerina työskentely

Vierailija
08.09.2019 |

Onko paikalla freelancereita?
Miten työttömyysaika menee? Jos saat esim.kolmen kuukauden työn niin saatko sen jälkeen sitten taas työttömyyskorvausta? Entä jos saat apurahan jotain projektia varten, miten niiissä määritellään työllisyysaika?

Mistä noista saisi tietoa? Kiitos jo

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 29 vuotta freelancer, mutta työttömyysasioista en tiedä mitään. Ei se freelancer ole yhtä kuin työtön tai vajaatyöllistetty.

Vierailija
2/5 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 29 vuotta freelancer, mutta työttömyysasioista en tiedä mitään. Ei se freelancer ole yhtä kuin työtön tai vajaatyöllistetty.

Meidän alalla valitettavasti on, koska työt ovat projektiluonteisia. toki aina on heitäkin, jotka saavat tuotantoja toisensa perään, mutta harvemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Freelancer mutta säännöt muuttuu niin nopeasti etten uskalla neuvoa mitään. Paras kysyä asiasta omasta liitosta/kassasta/kelasta ja apurahojen jakajan säännöistä. Ole tarkkana mitä kerrot omasta tilanteestasi. Kaikkea mitä sanot voidaan käyttää sinua vastaan.

Vierailija
4/5 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat pätkätöitä, et ole freelancer. Freelancer on yrittäjä. Jos teet pätkissä töitä ja olet välillä työtön, olet pätkätyöläinen ja saat työttömyysturvaa, jos täytät työssäoloehdon.

Vierailija
5/5 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitat pätkätöitä, et ole freelancer. Freelancer on yrittäjä. Jos teet pätkissä töitä ja olet välillä työtön, olet pätkätyöläinen ja saat työttömyysturvaa, jos täytät työssäoloehdon.

Kyllä freelancerina voi toimia, vaikka ei olekaan kaiken aikaa työllistettynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme