Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisruokavalio/vegaanivastaisuus?

Vierailija
08.09.2019 |

Kyse on siis kaikista erikoisruokavalioista - olipa kyse sitten uskonnosta, allergioista tai muista syistä.

Minuu alkoi ihmetyttään, miksi niin moni on nykyään erikoisruokavalioisia ihmisiä vastaan? Allergikot pääsevät helpommalla kuin esim. Vegeratistit/vegaanit, ja saman hierarkian oon huomannu joissakin ravintolamestoissa. Oon itse sekasyöjä, mutta ainakin omasta mielestä toisen syömistavan vähättely on todella epäkunnioittavaa ja täysin älytöntä.

Esim.
Terveydellisistä ja uskonnollisista vegaani äitini tilasi kerran annoksen ravintolassa, mutta he olivat kuitenkin tuoneet epäilyttävän ruoan pöytään jonka päälle oli ripoteltu pekoninmurusia. Ja onhan sitä tultu kohdattua muitakin palstoja missä ihmiset puhuvat huonoista ravintolakokemuksistaan jne..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oletus on se, ettei nämä tietyt ravintolat/ihmiset vain yksinkertaisesti jaksa kiinnittää huomioita muiden elämäntapaan koska se on liian vaivalloista. Mitä siitä, jos tarjoaa juutalaiselle vain kerran possua?

Vierailija
2/2 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen törmännyt ihmiseen joka ei suostu syömään laktoosittomia tuotteita, pitäisi kuulemma olla erikseen laktoosilliset "normaaleille ihmisille". Käsittämätöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän